
|
2007-12-15
RG-7020/30/P/06 Budowa drogi w m. Kociołki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w trybie przetargu ograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 60000 euro na
„budowę drogi w m. Kociołki”
Zamawiający:
Gmina Kozienice – 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, tel. 048 611 71 01, fax. 048 614 20 48
http:// www.kozienice.pl, e-mail: urząd@kozienice.pl
Osoba uprawniona do kontaktów – Maria Gawryjołek, Jolanta Piasek, Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, pok. Nr 12, tel. 048 611 71 43 w godz. od 800 do 1430.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekazuje Wykonawcy wraz z zaproszeniem do składania ofert.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wymagania dotyczące wadium – nie wymagane
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg ograniczony na podstawie art.10 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm. /.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia wg kodu CPV: 45233000-9, 45112000-0, 45100000-8, 28813810-5 na budowę drogi w m. Kociołki obejmujących:
1. budowę drogi na do parametrów drogi dla ruchu lokalnego KR1, od km 0+011 do km 0+726,23, szer.jezdni 5,0 m, m2 3650:
- wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 10 cm,
- wykonanie podbudów z kruszywa łamanego gr 15 i 8 cm,
- wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej gr 4 cm,
- wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr 4 cm,
2. regulacja pionowa studzienek i urządzeń wodociągowych,
3. plantowanie skarp i korony nasypów,
wg załączonego do siwz przedmiaru robót,
4. roboty które winien ująć wykonawca w cenie oferty:
- opracowanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych
zezwoleń / w tym zajęcia pasów drogowych oraz zgodne z przepisami oznakowanie ich na czas prowadzenia robót /.
W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót pomocniczych, niezbędnych do wykonania zadania określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do siwz, w tym do :
- zabezpieczenie przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w sposób skuteczny obiektu wraz z jego
poszczególnymi elementami,
- zabezpieczenie istniejących urządzeń kolidujących z zadaniem zgodnie z zaleceniami właścicieli sieci.
Termin wykonania zamówienia: do dnia 16 lipca 2007r.
Wymagane warunki udziału w postępowaniu wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy:
którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz. U. nr 19 poz. 177 z 2004 r. z póź. zm./ i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz którzy potwierdzą spełnienie warunków określonych w poniższych pkt. :
1.Doświadczenie zawodowe Wykonawcy
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jako strona umowy rozpoczął i zakończył realizację co najmniej 2 zadań, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającym na:
wykonaniu drogi klasy min. L w zakres której wchodziło wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej w każdym zadaniu oraz każde zamówienie o wartości robót nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. Do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( roboty nie poparte tymi dokumentami nie będą brane pod uwagę ) zgodnie z treścią dokumentu określonego w instrukcji siwz ,
2.Potencjał osobowy
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. przy wykonaniu zamówienia zatrudni kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi takimi jak droga min. lokalna w rozumieniu przepisów o drogach publicznych oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy „o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów” zgodnie z treścią dokumentu określonego w instrukcji siwz ,
Zamawiający ocenia spełnienie warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
Ocena wniosków oparta będzie na ocenie „spełnia/nie spełnia” wszystkich warunków udziału w postępowaniu. Jeśli ilość Wykonawców spełniających minimalne warunki będzie większa od 5, Zamawiający dokona dodatkowej oceny Wykonawców na podstawie warunku „Doświadczenie”. Zamawiający zakwalifikuje max. 5 Wykonawców którzy w złożonych dokumentach wykażą największe doświadczenie tj. wykażą się największa liczbą zrealizowanych zadań o których mowa w pkt.1 wykonanych z należytą starannością. Wykonawca za każde wykonane zadanie o którym mowa wyżej otrzyma 1 pkt. W przypadku gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 Wykonawców, z uwagi na to, że 2 lub więcej Wykonawców wykaże w złożonych dokumentach taka samą liczbę wykonanych zadań, Zamawiający spośród nich wybierze tych wykonawców których łączna wartość zadań będzie najwyższa. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie 5 zakwalifikowanych Wykonawców.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca powinien wraz z wnioskiem złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia:
1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – na potwierdzenie że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy dotyczącą Wykonawcy jako podmiotu – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy, ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą – wystawiona personalnie na ich osobę), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących budowę drogi min. klasy L w zakres której wchodziło wykonanie nawierzchni z kostki brukowej - z podaniem ich wartości netto, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (na druku zgodnym z treścią formularzu nr II).
7.Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (na druku zgodnym z treścią formularza nr III), wraz ze wskazaniem kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi takimi jak droga min. lokalna w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, z załączeniem do oferty jego uprawnień oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego tj. dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego i ustawy „o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów”.
8.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1ustawy na druku zgodnym z treścią formularza nr I.
9.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia .
Liczba wykonawców którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: - cena – 100 %.
Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
do dnia 15 stycznia 2007r. do godz. 1100 w Urzędzie Miejskim w Kozienicach, ul. Parkowa 5, pok. Nr 111.
Materiały do sporządzenia wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z formularzem wniosku i załącznikami dostępne w siedzibie zamawiającego; Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, pok. Nr 12.
Termin związania ofertą – 30 dni.
Data przesłania ogłoszenia do UZP – 14.12.2006r.
Specyfikacja
Wybrana oferta
|
|
|