
|
2007-02-09
RG-7020/33/P/07 Dostawa samochodu osobowego
RG-7020/33/P/I07 Kozienice, 18.01.2007r.
OGŁOSZENIE
w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej nie przekraczającej 60 000 euro
na dostawę samochodu osobowego
Zamawiający: Gmina Kozienice, 26-900 Kozienice ul. Parkowa 5,
tel. 0 48 614 71 00, fax. 0 48 614 20 48, www.kozienice.pl.
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony.
Adres strony internetowej na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.kozienice.pl oraz dostępna w siedzibie Zamawiającego.
Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego, nieużywanego, fabrycznie nowego 5-cio osobowego samochodu osobowego, rok produkcji 2006 lub 2007, o minimalnych parametrach technicznych i wyposażeniu szczegółowo określonych w załączniku nr 3 do siwz.
2. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla samochodów osobowych. Samochód musi posiadać kierownicę usytuowaną po lewej stronie. Pojazd wykorzystywany będzie do przewozu osób i podręcznego sprzętu służbowego. Będzie użytkowany we wszystkich porach roku w warunkach atmosferycznych charakterystycznych dla klimatycznej strefy umiarkowanej typu przejściowego. Użytkowany na trasach długich i krótkich odcinkach, na drogach utwardzonych i nieutwardzonych.
3. Warunki gwarancji:
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia:
3.1. Minimum 24 miesięcznej gwarancji, bez limitu przejechanych kilometrów, na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne.
3.2. Minimum 36 miesięcznej gwarancji na wady powłoki lakierniczej.
3.3. Minimum 12 letniej gwarancji na perforację nadwozia.
3.4. Wykonawca dostarczy gwarancję i instrukcję obsługi w języku polskim
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu wszelkich dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu.
Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu zawiera załącznik nr 4 do siwz.
Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień 34 11 00 00 - 1
Oferty częściowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), tj:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeśli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy, z których każda odpowiada swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. samochody 5-cio osobowe, a których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przez zamawiających, na rzecz których zamówienia te były realizowane, w dokumentach załączonych do oferty.
Uwaga: przy ocenie spełniania warunku nie wymaga się zachowania tożsamości modelu, lecz jedynie tożsamość typu samochodów ( samochód 5-cio osobowy ) dostarczonych dla min. dwóch różnych podmiotów (zamawiających).
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli wykonawca przedstawi polisę, w a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności.
2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Doświadczenie podwykonawców oraz zrealizowane przez nich dostawy nie będą brane pod uwagę przy ocenie czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocenie podlegać będzie wyłącznie Wykonawca i uczestnicy Konsorcjum.
Wadium: nie wymagane.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena brutto – 100%
Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. nr 111, do dnia 05.02.2007r. do godz. 1100.
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. nr 212, dnia 05.02.2007r. o godz. 12 00.
Termin związania ofertą : 30 dni.
ZAMAWIAJĄCY:
.........................................
Specyfikacja
Znak: RG-7020/33/P/07
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Kozienice
Ulica: Parkowa 5
Kod: 26-900 Kozienice
Tel. 048 611 71 00, fax. 048 614 20 48
http://www.kozienice.pl
e-mail: urzad@kozienice.pl
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego na:
Dostawę samochodu osobowego
Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
34 11 00 00 - 1
Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 60 000 euro
Zatwierdził:
Dnia 18.01.2007r.
(pieczęć i podpis)
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
o wartości poniżej 60.000 euro
Na dostawę samochodu osobowego
(Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na formalną stronę przygotowania oferty : w szczególności na kompletność oferty, aktualność zaświadczeń, prawidłowe potwierdzenie kopii dokumentów za zgodność z oryginałem, prawidłowe podpisywanie, parafowanie i oznakowanie dokumentów).
ZAMAWIAJĄCY :
Gmina Kozienice
26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
tel. (48) 611-71-00, fax.(48) 614-20-48
www.kozienice.pl
e-mail:urzad@kozienice.pl
zwany dalej ZAMAWIAJĄCYM zaprasza do składania ofert w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
Dostawę samochodu osobowego
dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Kozienicach
Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami), zwanych dalej ustawą oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, a w sprawach nieuregulowanych przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks Cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93, z póżn. zm.).
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego, nieużywanego, fabrycznie nowego 5-cio osobowego samochodu osobowego, rok produkcji 2006 lub 2007, o minimalnych parametrach technicznych i wyposażeniu szczegółowo określonych w załączniku nr 3 do siwz.
2. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla samochodów osobowych. Samochód musi posiadać kierownicę usytuowaną po lewej stronie. Pojazd wykorzystywany będzie do przewozu osób i podręcznego sprzętu służbowego. Będzie użytkowany we wszystkich porach roku w warunkach atmosferycznych charakterystycznych dla klimatycznej strefy umiarkowanej typu przejściowego. Użytkowany na trasach długich i krótkich odcinkach, na drogach utwardzonych i nieutwardzonych.
3. Warunki gwarancji:
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia:
3.1. Minimum 24 miesięcznej gwarancji, bez limitu przejechanych kilometrów, na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne.
3.2. Minimum 36 miesięcznej gwarancji na wady powłoki lakierniczej.
3.3. Minimum 12 letniej gwarancji na perforację nadwozia.
3.4. Wykonawca dostarczy gwarancję i instrukcję obsługi w języku polskim
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu wszelkich dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu.
Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu zawiera załącznik nr 4 do siwz.
Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień - 34110000-1.
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA – 6 tygodni od daty podpisania umowy.
Przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę.
III.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), tj:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeśli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy, z których każda odpowiada swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. samochody 5-cio osobowe, a których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przez zamawiających, na rzecz których zamówienia te były realizowane, w dokumentach załączonych do oferty.
Uwaga: przy ocenie spełniania warunku nie wymaga się zachowania tożsamości modelu, lecz jedynie tożsamość typu samochodów ( samochód 5-cio osobowy) dostarczonych dla min. dwóch różnych podmiotów (zamawiających).
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli wykonawca przedstawi polisę, w a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności.
2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Doświadczenie podwykonawców oraz zrealizowane przez nich dostawy nie będą brane pod uwagę przy ocenie czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocenie podlegać będzie wyłącznie Wykonawca i uczestnicy Konsorcjum.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III, Wykonawca zobowiązany jest do oferty sporządzonej na formularzu oferty stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, załączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej , zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący okresów aktualności dokumentów stosuje się odpowiednio.
1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy
( zał. nr 5).
1.3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( zał. nr 6).
1.4. Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie( zał. nr 7).
1.5. Polisa, w a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. IV. 1.1, 1.2., 1.3.,1.5,).
2. W celu potwierdzenia, iż oferowana przez Wykonawcę dostawa odpowiada wymaganiom zamawiającego (spełnia wymagania techniczne i jakościowe określone przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia), Wykonawca zobowiązany jest do oferty sporządzonej na formularzu oferty stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, załączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
2.1. Opis techniczny oferowanego przez Wykonawcę modelu samochodu (katalog, folder), zawierający fotografie samochodu wraz z krótką charakterystyką techniczną pojazdu, rodzajem dostępnej kolorystyki nadwozia, kolorystki tapicerki, wyposażenia itp.
2.2. Oświadczenie potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom jakościowym określonym przez Zamawiającego ( zał. nr 8).
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
3. Ponadto do oferty wykonawca winien dołączyć:
3.1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań serwisowych i gwarancyjnych określonych dla przedmiotu zamówienia ( zał. nr 9)
3.2. Potwierdzenie spełnienia wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia ( zał. nr 10)
V. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1.Zamawiający ustala, ze w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. W/w dokumenty mogą być przekazywane za pomocą faksu pod warunkiem, że zostanie niezwłocznie potwierdzony fakt ich otrzymania przez druga stronę.
Osoba uprawniona przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami:
Jolanta Piasek – tel. (0 48) 611-71-43, Robert Gregorczyk tel. (048) 611-71-75 fax (0 48) 614-20-48 Wydział Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pokój nr 12.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał SIWZ , bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej na której zamieszczono SIWZ.
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zamieszcza na stronie internetowej na której zamieszczono SIWZ
VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia wadium.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i upływa z dniem 06.03.2007r.
3. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy niż 60 dni.
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, zawarcia umowy ramowej.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą całość przedmiotu zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta powinna być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę/by upoważnioną/ne do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
4. Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami.
5. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę/ osobę upoważnioną/.
6. Oprawa oferty winna uniemożliwiać jej dekompletację.
7. Zaleca się aby Wykonawca uzyskał wszelkie informacje , które mogą być konieczne do sporządzenia oferty i podpisania umowy.
8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. w konsorcjum). W takim przypadku :
8.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
8.2. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych.
8.3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
8.4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. W przypadku spółki cywilnej powyższe pełnomocnictwo można zastąpić umową spółki.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz umożliwić identyfikację podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne.
8.5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
8.6. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
8.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta została wybrana, dostarczą Zamawiającemu przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne umowę regulującą współpracę wykonawców zawierającą co najmniej:
- strony umowy,
- przedmiot i cel działania konsorcjum
- zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich (precyzyjne określenie zadań jakie każda ze stron ma wykonać), sposób ich współdziałania,
- okres obowiązywania umowy ( obejmujący również okres rękojmi i gwarancji)
- sposób odpowiedzialności,
- obowiązki i uprawnienia partnerów, lidera i jego uprawnienia,
- regulacje prawne w stosunku do umowy konsorcjum.
Obowiązek złożenia umowy konsorcjum nie dotyczy wspólników spółki cywilnej wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione.
- Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993r. poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności,
- Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania.
- Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte ( zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
Uwaga:
- zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu w/w ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim
w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pokój nr 111 do dnia 05.02.2007 roku do godz. 1100.
2. Kopertę zewnętrzną nie oznakowaną nazwą Wykonawcy należy zaadresować :
Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5 z napisem : „Oferta w postępowaniu o zamówienie publiczne na dostawę samochodu osobowego" z dopiskiem „ Nie otwierać przed 05.02.2007, przed godz. 1200.
3.Koperta wewnętrzna oprócz opisu j.w. musi zawierać nazwę i adres Wykonawcy.
4. W przypadku gdy Wykonawca nie jest w stanie złożyć oferty osobiście i przesyła ofertę pocztą, wykorzystując przy tym dodatkowe opakowanie zabezpieczające (kopertę wierzchnią lub opakowanie kartonowe tzw. „trzecie”) wówczas należy opakowanie zabezpieczające oznakować dopiskiem „OFERTA”, zachowując przy tym formę złożenia oferty określoną w pkt. 2 i 3 oraz miejsce i termin złożenia oferty określony w pkt. 1
5. Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.
6. Wykonawca składający ofertę osobiście w siedzibie zamawiającego może otrzymać pisemne potwierdzenie złożenia oferty wraz z numerem, jakim oznakowana została oferta.
7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie przed terminem składania ofert.
8. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta t.j. w dwóch zamkniętych kopertach (zewnętrznej i wewnętrznej), odpowiednio oznakowanych z dopiskiem „ZAMIANA”.
9. Wycofanie oferty może nastąpić poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (wg takich samych zasad jak wprowadzenie zmian) z napisem na zewnętrznej kopercie „WYCOFANIE”.
Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami; koperty wewnętrzne ofert wycofywanych nie będą otwierane.
Koperty oznakowane dopiskiem „ZAMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty.
10. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, po upływie terminu na wniesienie protestu.
X. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.02.2007 roku , o godz. 1200, w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Kozienicach , 26-900 Kozienice , ul. Parkowa 5 w pokoju nr 212 II piętro.
Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert.
2. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle informację z otwarcia ofert, na pisemny wniosek Wykonawcy.
XI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1.Cenę oferty w postaci łącznej ceny ryczałtowej za realizację całego przedmiotu zamówienia Wykonawca poda na formularzu oferty ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Cena oferty, zawierająca wszelkie koszty i składniki związane z zamówieniem ( w tym cła, podatki koszty transportu i inne opłaty), ma być wyrażona w PLN ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) jako cena brutto oferty ( łącznie z należnym podatkiem VAT).
3. Cenę oferty należy wyliczyć wg. kalkulacji własnej. Wszelkie upusty proponowane przez Wykonawcę a także koszt wyposażenia dodatkowego ( jeśli Wykonawca takie oferuje) mają być wliczone w cenę ofertową.
4. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami realizacji zamówienia i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę ofertową zamówienia.
XII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena ofertowa brutto – 100%
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną ofertową brutto.
2. Ocenie w oparciu o w/w kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
Zamawiający powiadomi na piśmie o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
Wybranemu oferentowi zamawiający określi miejsce i termin podpisania umowy.
XIII. REGULACJE ZWIĄZANE Z UMOWĄ
1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ i zawiera istotne postanowienia i warunki, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
2. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do zawarcia umowy w terminie określonym przez Zamawiającego w zawiadomieniu o wyniku przetargu, lecz nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty i nie później niż przed upływem terminu związania ofertą.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszczalna jest zmiana spełnienia świadczenia przed zawarciem umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a wykonawca wyrazi na to zgodę. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia nie mogą dotyczyć zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania.
4. Wynagrodzenie brutto za przedmiot umowy nie będzie podlegać waloryzacji ze względu na inflację ani podlegać zmianie w przypadku ewentualnej zmiany wysokości podatku VAT.
XIV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Nie wymagane.
XV. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących odwołań i skarg.
Załączniki do siwz:
Nr 1 – Formularz oferty.
Nr 2 - Wzór umowy.
Nr 3 - Wymagania techniczne pojazdu.
Nr 4 – Wymagania serwisowe i gwarancyjne.
Nr 5 – Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1.
Nr 6 – Oświadczenie nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2.
Nr 7 - Wykaz zrealizowanych dostaw.
Nr 8 - Oświadczenie o spełnieniu wymagań jakościowych
Nr 9 - Oświadczenie o spełnieniu wymagań serwisowych i gwarancyjnych.
Nr 10 - Potwierdzenie spełnienia wymagań technicznych.
.................................................
Modyfikacja:
Kozienice, 24.01.2007r.
RG-7020/33/P/07
MODYFIKACJA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dotyczy:
Postępowania o zamówienie publiczne na dostawę samochodu osobowego.
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177z późn. zmianami ), zgodnie z zapisem pkt V.4 SIWZ do przetargu jw., dokonuje się modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wobec powyższego:
Dokonuje się zmiany treści załącznika nr 3 do siwz, w którym w liczbie porządkowej nr 26 w rubryce „wartość” treść pozycji „ wymagane” zastępuje się treścią „pożądane”.
Modyfikacja treści siwz jest wiążąca dla wszystkich zainteresowanych Wykonawców i nie wymaga przedłużenia terminu składania ofert.
Pozostałe punkty SIWZ i załączników do SIWZ pozostają bez zmian.
Prosimy o uwzględnienie powyższych zmian.
Modyfikacja treści siwz została zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl dnia 24.01.2007r.
Wybrana oferta
|
|
|