
|
2007-02-23
RG-7020/7/PT/07 - PT przeb. ulic. Kolejowa; Młyńska; Boh. Studzianek
Kozienice, dnia 23.02.2007r
Znak : RG 7020/7/PT/07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro na podstawie art. 10 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm. /na „Opracowanie projektu budowlano – wykonawczo – kosztorysowego przebudowy ulic Bohaterów Studzianek; Kolejowej i Młyńskiej”.
Zamawiający:
Gmina Kozienice – 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, tel. 048 611 71 01, fax. 048 614 20 48
http:// www.kozienice.pl, e-mail: urzad@kozienice.pl
„Opracowanie projektu budowlano – wykonawczo – kosztorysowego przebudowy ulic Bohaterów Studzianek; Kolejowej i Młyńskiej”.
W zakresie rzeczowym do uwzględnienia tj.
1. Projekty budowlane należy opracować jako odrębne opracowania dla ulicy Bohaterów Studzianek; i ulic Kolejowa i Młyńska,
2. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary należy opracować oddzielnie dla każdej ulicy.
3. Projekty budowlane powinny spełniać wymagania określone w decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, oraz określone przez Zamawiającego jak i przez zarządców dróg
4. Zakres i treść projektu budowlanego powinna być dostosowana do specyfiki i charakteru obiektu oraz stopnia skomplikowania robót .Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji w terenie dla oszacowania zakresu ewentualnych kolizji, wymagających opracowań branżowych, zobowiązany jest do zdobycia na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
5. Dokumentacja projektowa musi uwzględniać:
– wypisy z rejestru gruntów właścicieli działek sąsiadujących z trasą inwestycji oraz przez tereny których przebiega i przebiegała będzie trasa inwestycji oraz sieci kolidującej, /załączyć do projektu/
– uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgód właścicieli działek przez tereny których przebiegała będzie planowana inwestycja, /w tym sieci kolidującej/, zgody należy załączyć do projektu
– określenie powierzchni z danej działki przewidzianej pod lokalizację inwestycji w celu nabywania nieruchomości umożliwiającej realizację zadania,
– uzyskanie zgód właścicieli działek na dokonanie podziału działek pod planowana inwestycję /wzór wniosku można uzyskać w Wydziale Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska,
– uzyskanie aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych terenu objętego zamówieniem dla potrzeb projektowych, w skali 1:500 lub 1:1000, o zasięgu obejmującym miejsca przebudowy infrastruktury technicznej, uwzględniającej istniejące i projektowane inwestycje, spełniającej wymagania związane z przyjęciem do zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
– uzyskanie prawomocnej decyzji lokalizacyjnej w imieniu Zamawiającego i uzgodnień wynikających z tej decyzji jeśli przepisy i zakres robót tego wymagają,
– uzyskanie wszystkich wymaganych obowiązującymi na dzień składania projektu przepisami decyzji, opinii, uzgodnień,
– uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków technicznych dla planowanego przedsięwzięcia i przebudowy sieci kolidującej jeśli zarządca drogi i właściciele sieci tego wymagają,
– dokonanie w imieniu Zamawiającego uzgodnień, opinii i pozwoleń wynikających z wydanych decyzji oraz przepisów szczególnych,
– uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
– opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót na roboty objęte umową, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót
z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień w 6 egz.,
– ustalenie geologiczno-geotechnicznych warunków posadowienia drogi /badania polowe wykonane zgodnie
z obowiązującymi normami oraz naniesienie miejsc tych badań na mapę do celów projektowych/, – załączyć do projektu
– opracowanie prognozy natężenia ruchu /dostosowanie przedmiotu zamówienia do istniejącego i przewidywanego natężenia ruchu/; dobór klasy ulicy; przyjęcie prędkości projektowej i miarodajnej,
– wykonanie badań nośności; istniejącej konstrukcji; podłoża oraz określenie zakresu wzmocnienia lub też konieczność przebudowy, /załączyć do projektu/
– dobór konstrukcji wzmocnienia nawierzchni lub konstrukcji drogi,
– sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
– inwentaryzację zieleni oraz w przypadku konieczności wycinki drzew kolidujących z trasą zadania, złożenie w imieniu zamawiającego wymaganych dokumentów na wycinkę drzew,
– ocenę oddziaływania inwestycji na środowisko i raport oddziaływania jeśli przepisy z zakresu ochrony środowiska tego wymagają,
– kompleksowe wykonanie z podziałem na branże w 6 egz. /każdej branży / dokumentacji budowlanej; wykonawczej
i kosztorysowej dla części drogowej oraz pozostałych części branżowych uwzględniających:
· funkcję obiektu,
· istniejący układ drogowy oraz zagospodarowanie terenów sąsiednich,
· dostępność dla osób niepełnosprawnych,
· prognozę natężenia ruchu /dostosowanie przedmiotu zamówienia do istniejącego i przewidywanego natężenia ruchu/; klasę drogi; prędkość projektową i miarodajną, /uzgodnić z Zamawiającym/
· rozwiązania materiałowe z zastosowaniem wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu
i powszechnego stosowania wraz z określeniem parametrów technicznych i wymagań funkcjonalnych zastosowanych wyrobów,
· konstrukcję obiektu tak aby stan graniczny nośności i przydatności do użytkowania nie był przekroczony w okresie eksploatacji /na podstawie obowiązujących na dzień odbioru przedmiotu umowy przepisów – uzgodnić z zarządcą drogi,
· opracowania branżowe związane z likwidacją kolizji, w tym sieci w niezbędnym zakresie,
· ew. zabezpieczenie i charakterystykę ekologiczną zadania,
· zieleń w granicach opracowania,
· warunki techniczne bezpieczeństwa, w tym użytkowania obiektu,
· przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego obowiązujące na dzień odbioru przedmiotu zamówienia, w szczególności:
– projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami dla wszystkich ulic w 6 egz., /w tym zmiana organizacji ruchu dla ul. Żytniej/
– sporządzenie przedmiarów robót w 2 egz. obejmujących wszystkie przewidziane do wykonania projektem roboty budowlane, w kolejności technologicznej ich wykonania / z podziałem na branże / wraz z ich szczegółowym opisem oraz wskazaniem właściwych poz. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zawierającej wymagania dla danej pozycji przedmiarowej, z wyliczeniem i zestawieniem ilości i jednostek przedmiarowych robót, kodem pozycji przedmiaru
- określonym z ustalona indywidualnie systematyką robót lub na podstawie wskazanych publikacji zawierających kosztorysowe normy nakładów rzeczowych wraz z podziałem robót na grupy według Wspólnego Słownika Zamówień.
– sporządzenie kosztorysu inwestorskiego w 2 egz., obejmującego wszystkie przewidziane dokumentacją projektową roboty budowlane objęte przedmiarem robót dla łącznej wartości robót bez VAT-u, dla wartości VAT, dla ceny ogółem z VAT-em wraz z wykonaniem w terminie do 14 dni na życzenie Zamawiającego jego uaktualnienia / powtórne obliczenia wartości zamówienia /.
– pomiary geodezyjne w terenie, niezbędne w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, w tym szczegółową inwentaryzację geodezyjną odwzorowującą rzeźbę terenu w obrębie projektowanego zadania w celu wyznaczenia trasy; skrzyżowań, zakresu robót /frezowanie/ ze względu na specyfikę obiektu inżynierskiego,
– pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót bud. w zakresie wynikającym z ustawy „Prawo budowlane
Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja
|
|
|