18.04.2007
wyszukiwarka:     




2007-05-30

RG-7020/82/PT/P/04/05/06/07 PT kanalizacji deszczowej w ul. Lubelskiej

Kozienice, dnia 08.05.2007r
Znak : RG 7020/82/PT/P/04/05/06/07


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro na podstawie art. 10 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm. Na opracowanie projektu budowlano – wykonawczo – kosztorysowego budowy kanalizacji deszczowej w ulicy Lubelskiej kod wg CPV Nr 74232220, 74233200, 74272000, 74274000,.
Zamawiający:
Gmina Kozienice – 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, tel. 048 611 71 01, fax. 048 614 20 48 http:// www.kozienice.pl, e-mail: urzad@kozienice.pl
W zakresie rzeczowym do uwzględnienia tj.
1. Projekt budowlany musi spełniać wymagania określone w decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, oraz określone przez Zamawiającego jak i przez zarządców dróg i sieci przyległych,
2. Zakres i treść projektu budowlanego powinna być dostosowana do specyfiki i charakteru obiektu oraz stopnia skomplikowania robót. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji w terenie dla oszacowania zakresu ewentualnych kolizji, wymagających opracowań branżowych, zobowiązany jest do zdobycia na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
3. Dokumentacja projektowa musi uwzględniać:
– wypisy z rejestru gruntów właścicieli działek sąsiadujących z trasą inwestycji oraz przez tereny których przebiega
i przebiegała będzie trasa inwestycji oraz sieci kolidującej, /załączyć do projektu/
– uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgód właścicieli działek przez tereny których przebiegała będzie planowana inwestycja, /w tym sieci kolidującej/, zgody należy załączyć do projektu,
– określenie powierzchni z danej działki przewidzianej pod lokalizację inwestycji w celu nabywania nieruchomości umożliwiającej realizację zadania,
– uzyskanie zgód właścicieli działek na dokonanie podziału działek pod planowana inwestycję /wzór wniosku można uzyskać w Wydziale Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska/,
– uzyskanie aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych terenu objętego zamówieniem dla potrzeb projektowych, w skali 1:500 lub 1:1000, o zasięgu obejmującym miejsca przebudowy infrastruktury technicznej, uwzględniającej istniejące
i projektowane inwestycje, spełniającej wymagania związane z przyjęciem do zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
– uzyskanie prawomocnej decyzji lokalizacyjnej w imieniu Zamawiającego i uzgodnień wynikających z tej decyzji jeśli przepisy i zakres robót tego wymagają,
– uzyskanie wszystkich wymaganych obowiązującymi na dzień składania projektu przepisami decyzji, opinii, uzgodnień, w tym opracowanie operatu wodno prawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno prawnego na wprowadzenie wód od odbiornika o ile przepisy szczególne tego wymagają,
– uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków technicznych dla planowanego przedsięwzięcia i przebudowy sieci kolidującej jeśli zarządca drogi i właściciele sieci tego wymagają,
– dokonanie w imieniu Zamawiającego uzgodnień, opinii i pozwoleń wynikających z wydanych decyzji oraz przepisów szczególnych,
– uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
– opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót na roboty objęte umową, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót
z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień w 6 egz.,
– ustalenie geologiczno-geotechnicznych warunków posadowienia rurociągów /badania polowe wykonane zgodnie
z obowiązującymi normami oraz naniesienie miejsc tych badań na mapę do celów projektowych/ – załączyć do projektu,
– sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
– inwentaryzację zieleni oraz w przypadku konieczności wycinki drzew kolidujących z trasą zadania, złożenie w imieniu zamawiającego wymaganych dokumentów na wycinkę drzew,
– ocenę oddziaływania inwestycji na środowisko i raport oddziaływania jeśli przepisy z zakresu ochrony środowiska tego wymagają,
– kompleksowe wykonanie z podziałem na branże w 6 egz. /każdej branży / dokumentacji budowlanej; wykonawczej
i kosztorysowej dla branży instalacyjnej; drogowej oraz pozostałych części branżowych uwzględniających:
· funkcję obiektu,
· istniejący układ drogowy oraz zagospodarowanie terenów sąsiednich,
· rozwiązania materiałowe z zastosowaniem wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania wraz z określeniem parametrów technicznych i wymagań funkcjonalnych zastosowanych wyrobów,
· opracowania branżowe związane z likwidacją kolizji, w tym sieci w niezbędnym zakresie,
· ew. zabezpieczenie i charakterystykę ekologiczną zadania,
· zieleń w granicach opracowania,
· warunki techniczne bezpieczeństwa, w tym użytkowania obiektu,
· przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego obowiązujące na dzień odbioru przedmiotu zamówienia, w szczególności:
Ř obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r – Prawo Budowlane (Dz. U. z 2000r. Nr 106 poz. 1126
z późniejszymi zmianami) wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy, a w szczególności RMI z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 2003 Nr 120 poz. 1133), oraz
z dnia 2.09.2004r; Dz. U. Nr 202 poz. 2072;
– projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami – 6 egz,
– sporządzenie przedmiarów robót w 2 egz. obejmujących wszystkie przewidziane do wykonania projektem roboty budowlane, w kolejności technologicznej ich wykonania / z podziałem na branże / wraz z ich szczegółowym opisem oraz wskazaniem właściwych poz. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zawierającej wymagania dla danej pozycji przedmiarowej, z wyliczeniem i zestawieniem ilości i jednostek przedmiarowych robót, kodem pozycji przedmiaru
- określonym z ustalona indywidualnie systematyką robót lub na podstawie wskazanych publikacji zawierających kosztorysowe normy nakładów rzeczowych wraz z podziałem robót na grupy według Wspólnego Słownika Zamówień.
– sporządzenie kosztorysu inwestorskiego w 1 egz., obejmującego wszystkie przewidziane dokumentacją projektową roboty budowlane objęte przedmiarem robót dla łącznej wartości robót bez VAT-u, dla wartości VAT, dla ceny ogółem z VAT-em wraz z wykonaniem w terminie do 14 dni na życzenie Zamawiającego jego uaktualnienia / powtórne obliczenia wartości zamówienia /.
– pomiary geodezyjne w terenie, niezbędne w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, w tym szczegółową inwentaryzację geodezyjną odwzorowującą rzeźbę terenu w obrębie projektowanego zadania w celu wyznaczenia trasy ze względu na specyfikę obiektu inżynierskiego,
– pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót bud. w zakresie wynikającym z ustawy „Prawo budowlane

Specyfikacja



Wybrana oferta
    
    genowefa   
©2003-2007 Urząd Miejski w Kozienicach
Projekt i wykonanie: ArtGabi.