
|
2007-07-17
RG-7020/37/P/06/07 Przebudowa ulicy Wojska Polskiego w Kozienica RG-7020/37/P/06/07 Przebudowa ulicy Wojska Polskiego w Kozienicach
RG-7020/24/P/07 Kozienice, 05.06.2007r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej powyżej 60 000 euro na
Przebudowę ulicy Wojska Polskiego w Kozienicach
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane - wykonanie, publikacja obowiązkowa
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Kozienice, 26-900 Kozienice ul. Parkowa 5, woj. Mazowieckie, tel. 0 48 614 71 00, fax. 0 48 614 20 48.
Osoba upoważniona do kontaktów: Jolanta Piasek
Adres internetowy zamawiającego: www.kozienice.pl. Więcej informacji, przesyłanie ofert i specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna w siedzibie Zamawiającego pod adresem jw.
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Przedmiot działalności: budownictwo i obiekty komunalne.
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Nazwa zadania: Przebudowa ulicy Wojska Polskiego w Kozienicach.
Lokalizacja: Kozienice, ul. Wojska Polskiego
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego w Kozienicach na odcinku pomiędzy ulicą Broniewskiego i Zygmunta Starego długości 280 mb o parametrach: nawierzchnia jezdni klasy D, kategoria ruchu KR 1, przekrój uliczny, jezdnia dwukierunkowa szerokości 5,0 m i jednokierunkowa szerokości 3,5 m, chodnik szerokości 1,80 m i 1,00 m , oraz przebudowa oświetlenia ulicznego. 1.Konstrukcja nawierzchni 1.1.Jezdnia: -kostka betonowa szara gr. 8 cm, -podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm, -podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm, -warstwa odsączająca z piasku gr 15 cm, -krawężnik betonowy 15x30 na ławie betonowej z oporem B-10 i podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. 1.2.Wjazdy i chodnik szer. 1,80 m -kostka betonowa kolorowa gr 8 cm, -podsypka cementowo- piaskowa gr 4 cm, -podbudowa z mieszanki betonowej 5 MPa gr. 12 cm, -warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm, -obrzeża betonowe 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej. 1.3Chodnik (szer 1,00 m): -kostka betonowa kolorowa gr 6 cm, -podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm, -warstwa odsączająca z piasku gr 10 cm, -obrzeża betonowe 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 2.Odwodnienie: -powierzchniowe z wykorzystaniem przesiąkliwości gruntu, częściowo do projektowanych studni chłonnych. 3.Organizacja ruchu: - czasowa - na czas prowadzenia robót (wykonanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu, oznakowanie i ponoszenie wszelkich zobowiązań finansowych z tego tytułu, w tym opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego), - stała - oznakowanie pionowe. 4.Regulacja pionowa urządzeń podziemnych. 5.Przebudowa linii kablowej n.n. oświetlenia ulicznego: -budowa linii kablowej YAKY 4x25 mm2 - dług. 89 m, -przełożenie istniejącej linii kablowej YAKY 4x25 mm2- dług. 171 m, -zabudowa słupów - 4 szt, -przebudowa istniejących słupów - 8 szt.
Wspólny Słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45233252-0, Dodatkowe przedmioty: 45.10.00.00-8, 45.23.33.30-1, 45.23.31.00-0, 31.52.72.00-8 .
Oferty częściowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.
Wielkość zamówienia- zakres:
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego: jezdnia i wjazdy z kostki brukowej gr. 8 cm - pow. 1881,60 m2, chodniki z kostki brukowej 6 cm - pow. 58,90 m2 , , regulacja pionowa urządzeń, przebudowa linii n.n. oświetlenia ulicznego, organizacja ruchu.
Czas trwania zamówienia: pożądany – data zakończenia 31.10.2007r.
III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Wadium: 3.000,00 zł.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), tj:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeśli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał ( zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda odpowiada swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty przedmiotem których było wykonanie nawierzchni jezdni, parkingów lub chodników z kostki brukowej betonowej o powierzchni min. 1500 m2, a których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przez zamawiających, na rzecz których zamówienia te były realizowane;
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. przy wykonaniu zamówienia zatrudni kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej do kierowania robotami drogowymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, legitymującego się aktualnym na dzień składania oferty zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganym przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli wykonawca przedstawi polisę, w a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
Doświadczenie podwykonawców, zrealizowane przez nich roboty budowlane i zasoby nie będą brane pod uwagę przy ocenie czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocenie podlegać będzie wyłącznie Wykonawca i uczestnicy Konsorcjum.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III, Wykonawca zobowiązany jest do oferty sporządzonej na formularzu oferty stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, załączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej , zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący okresów aktualności dokumentów stosuje się odpowiednio.
1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy
( zał. nr 3).
1.3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( zał. nr 4).
1.4. Wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje ( zał. nr 5).
1.5. Polisę, w a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności.
1.6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej - dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie na osobę) – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
1.7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, dotyczącej Wykonawcy jako podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.8. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.9. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.10. Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. ( zał. nr 6). wraz ze wskazaniem kierownika budowy i załączeniem dokumentów uprawniających go do kierowania robotami drogowymi w zakresie objętym zamówieniem i załączeniem aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć również:
2.1. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o załączone przedmiary robót, dokumentację projektową oraz SST oraz informacje zawarte w siwz.
2.2. Kserokopię dowodu wpłaty wadium.
IV. PROCEDURA
Tryb udzielania zamówienia: przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: najniższa cena ( cena brutto – 100%)
Aukcja elektroniczna: nie będzie wykorzystana
SIWZ dostępna na stronie: www.kozienice.pl
Termin składania ofert: 09/07/2007 godz. 11:00
Język , w którym można sporządzać oferty: polski
Termin związania ofertą: 30 dni.
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
09/07/2007 godz. 12:10, Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. nr 212.
Zamówienie nie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Data przekazania ogłoszenia Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych - 05.06.2006r.
ZAMAWIAJĄCY:
.........................................
Ogłoszenie o przetargu
|
|
|