18.04.2007
wyszukiwarka:     




2007-07-31

RG-7020/17/P/07 Budowa skweru ulica Lubelska-Bohaterów Getta w Kozienicach

RG-7020/17/P/07 Kozienice, 03.07.2007r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
roboty budowlane

w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp
na
Budowę skweru ulica Lubelska-Bohaterów Getta w Kozienicach

I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Kozienice, 26-900 Kozienice ul. Parkowa 5, woj. mazowieckie, tel. 0 48 614 71 00, fax. 0 48 614 20 48.
Adres internetowy zamawiającego: www.kozienice.pl.
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa.

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Budowa skweru ul. Lubelska – Boh. Getta w Kozienicach.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest urządzenie skweru polegające na:
- rozbiórce istniejących fragmentów chodników i schodów,
- rozbudowie kanalizacji deszczowej-wykonanie 1wpustu ulicznego,
- wykonaniu elementów prefabrykowanych odwodnienia liniowego – m 102,50,
- budowie chodników szer. 2,5-3,0 mb, placu zabawowego o średnicy 8 mb, wykonaniu schodów skarpowych, z kostki brukowej gr. 6 cm – m2 403,43
- wykonaniu palisady i remontu muru oporowego.
Wspólny Słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45112700-2, Dodatkowe przedmioty: 45233253-7, 45100000-8, 45233000-0, 45230000-8, 28813810-5.
Oferty częściowe: Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej.
Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia: Okres w dniach – 70.

III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Wadium: nie wymagane.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), tj:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeśli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał ( zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda odpowiada swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty przedmiotem których było wykonanie nawierzchni (chodników, placów, ulic) z kostki brukowej betonowej o powierzchni minimum 400 m2, a których należyte wykonanie zostanie potwierdzone przez zamawiających, na rzecz których zamówienia te były realizowane;
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. przy wykonaniu zamówienia zatrudni kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej do kierowania robotami drogowymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, legitymującego się aktualnym na dzień składania oferty zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganym przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli wykonawca przedstawi polisę, w a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności.
2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
Doświadczenie podwykonawców, zrealizowane przez nich roboty budowlane i zasoby nie będą brane pod uwagę przy ocenie czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocenie podlegać będzie wyłącznie Wykonawca i uczestnicy Konsorcjum.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III, Wykonawca zobowiązany jest do oferty sporządzonej na formularzu oferty stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, załączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy
( zał. nr 3).
1.3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( zał. nr 4).
1.4. Wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje ( zał. nr 5).
1.5. Polisę, w a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności.
1.6. Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. ( zał. nr 6). wraz ze wskazaniem kierownika budowy i załączeniem dokumentów uprawniających go do kierowania robotami drogowymi w zakresie objętym zamówieniem i załączeniem aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
1.7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej - dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie na osobę) – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
1.8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, dotyczącej Wykonawcy jako podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć również:
2.1. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o załączone przedmiary robót, dokumentację projektową oraz SST oraz informacje zawarte w siwz.

IV. PROCEDURA
Tryb udzielania zamówienia: przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: najniższa cena ( cena brutto – 100%)
Aukcja elektroniczna: nie będzie wykorzystana
SIWZ dostępna na stronie: www.kozienice.pl i pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.
Termin składania ofert: 25/07/2007 godz. 11:00 miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. 111.
Termin związania ofertą: 30 dni.
Zamówienie nie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych - 03.07.2007r.



ZAMAWIAJĄCY:

.........................................


Ogłoszenie o przetargu
    
    genowefa   
©2003-2007 Urząd Miejski w Kozienicach
Projekt i wykonanie: ArtGabi.