
|
2007-07-09
GS7322/11/07-opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości: Aleksandrówka, Śmietanki, Janików i Janików Folwark, Chinów, Nowiny na terenie gminy Kozienice
GS 7322/11/07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Na opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości: Aleksandrówka, Śmietanki, Janików i Janików Folwark, Chinów, Nowiny na terenie gminy Kozienice
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, fax 048 6142048.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości: Aleksandrówka, Śmietanki, Janików i Janików Folwark, Chinów, Nowiny na terenie gminy Kozienice
Rodzaj zamówienia: usługi, nie przysługuje odwołanie.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na opracowanie następujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego:
1. opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Aleksandrówka gm. Kozienice w skali 1:1000- zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kozienice są to tereny zabudowy mieszkaniowej i zagrodowej z usługami, tereny rolne i enklawy leśne pow. terenu około 239 ha.
2. opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie sołectwa Śmietanki gm. Kozienice w skali 1:1000- zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kozienice są to tereny zabudowy mieszkaniowej i zagrodowej z usługami, tereny rolne i enklawy leśne pow. terenu około 839ha
3. opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie sołectwa Janików i Janików Folwark gm. Kozienice w skali 1:1000- zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kozienice są to tereny zabudowy mieszkaniowej i zagrodowej z usługami, tereny rolne i enklawy leśne pow. terenu około 525 ha.
4. opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie sołectwa Chinów gm. Kozienice w skali 1:1000- zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kozienice są to tereny zabudowy mieszkaniowej i zagrodowej z usługami, tereny rolne i enklawy leśne pow. terenu około 2064ha
5. opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie sołectwa Nowiny gm. Kozienice w skali 1:1000- zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kozienice są to tereny zabudowy mieszkaniowej i zagrodowej z usługami, tereny rolne i enklawy leśne pow. terenu około 555ha
Zakres prac dla każdego opracowania określonego w pkt od 1 do 5 obejmuje :
1. przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 z dnia 10 maja 2003r.) w uzgodnieniu z Burmistrzem Gminy Kozienice.
2. uzyskanie wymaganych dla konkretnej formy opracowania map zgodnie z art.16 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. nr 164, poz. 1587) wraz z wykazami właścicieli gruntów objętych opracowaniem oraz terenów przyległych.
3. Uzyskanie wymaganych uzgodnień i decyzji wynikających z przepisów
4. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do uchwalenia i ogłoszenia planu w Dzienniku Urzędowym,
5. Opracowanie prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze wraz z opracowaniem ekofizjograficznym (zgodnie z art.72 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r.- prawo ochrony Środowiska i rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 w sprawie opracowań ekofizjograficznych),
6. Skala opracowania 1:1000
7. Miejscowy plan powinien zawierać elementy określone w art. 15 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
8. miejscowy plan powinien być sporządzony w 5 egzemplarzach.
9. Opracowanie projektu planu w formie elektronicznej AUTOCAD 2000
10. udział w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej Kozienice i sesjach Rady Miejskiej oraz innych spotkaniach związanych z przedmiotem zamówienia na pisemne lub telefoniczne zaproszenie Zamawiającego
11. Dokonanie zmian w opracowanym projekcie planu miejscowego wynikłych na skutek uwzględnienia przez Radę Miejską uwag złożonych do projektu planu.
12. Opracowanie prognozy skutków finansowych wynikających z uchwalenia planu miejscowego zgodnie z art. 17 pkt. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Zaleca się, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera specyfikacja
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74251000-3
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 14 miesięcy od daty zawarcia umowy dla każdego opracowania określonego w punkcie 1 do 5
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie Pzp oraz w niniejszej siwz.
6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy
którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych / tekst jednolity Dz. U. nr 164 poz. 1163 z 2006 r. z póź. zm./ i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz którzy potwierdzą spełnienie warunków określonych w pkt. 6.1.
6.1.1.Doświadczenie zawodowe Wykonawcy
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jako strona umowy rozpoczął i zakończył realizację co najmniej 2 zadań, odpowiadających swoim rodzajem zadań stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na: opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania, każde zamówienie o wartości robót nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. Do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( roboty nie poparte tymi dokumentami nie będą brane pod uwagę ) zgodnie z treścią dokumentu określonego w instrukcji siwz pod nr III,
6.1.2.Potencjał osobowy
Wykonawca musi wykazać, że przy wykonaniu zamówienia zatrudni osoby posiadające wymagane kwalifikacje do wykonania usług w zakresie zamówienia oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz „o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów” zgodnie z treścią dokumentu określonego w instrukcji siwz pod nr IV.
6.1.3.Potencjał ekonomiczno-finansowy
Wykonawca musi wykazać posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia ,
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 niniejszej siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Doświadczenie podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
7.1.Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków :
7.1.1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.1.2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy dotyczącą Wykonawcy jako podmiotu – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.1.3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy, ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą – wystawiona personalnie na ich osobę), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.1.4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.1.5.Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.1.6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia prac, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniom stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (na druku zgodnym z treścią formularzu nr III).
7.1.7.Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (na druku zgodnym z treścią formularza nr IV), wraz ze wskazaniem osoby będącej głównym projektantem ( odpowiedzialnej za wykonanie zadania) posiadającej wymagane kwalifikacje do wykonania zamówienia z załączeniem aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego tj. dokumentów wymaganych przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i ustawy „o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów”.
7.1.8.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1ustawy na druku zgodnym z treścią formularza nr VI.
7.1.9.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia .
7.1.10.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na druku zgodnym z treścią formularza nr VII.
7.2. Do oferty należy załączyć również:
7.2.1.Oświadczenie, że informacje zawarte na stronach oferty podanych przez wykonawcę stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane (ujawniane) / na formularzu ofertowym /. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego zainteresowanego, zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy. Zastrzeżenie informacji które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.2.2.Wypełniony formularz ofertowy (na druku zgodnym z treścią formularza nr II).
7.2.3.Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną według podstaw ustalających kosztorysowe normy nakładów rzeczowych przyjętych na podstawie załączonych przedmiarów robót, zawierający ceny jednostkowe robót, sumę kosztów poszczególnych robót z podziałem na branże i dołączony do łącznej sumy podatek od towarów i usług VAT w obowiązującej wysokości 22%.
7.2.4.Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć innemu podmiotowi /na druku zgodnym z treścią formularza nr V).
7.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
7.3.1. w pkt. 7 ust. 7.1. ppkt. 7.1.1, 7.1.2, 7.1.4, 7.1.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
7.3.2. w pkt. 7 ust.7.1. ppkt. 7.1.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy.
7.3.3. Dokumenty o których mowa w pkt. 7 ust. 7.3 ppkt.7.3.1. lit. a i b oraz ppkt. 7.3.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt. 7 ust. 7.3 ppkt. 7.3.1 lit. c powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.3.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 7.3.1 i 7.3.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt. 7.3.3 stosuje się odpowiednio.
7.4.Jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5 pok. nr. 124.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pokój nr 111.
Termin związania ofertą: 18.09.2007.
Ogłoszenie zamieszczono na stronie BZP dnia 09.07.2007r.
Specyfikacja
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:
Na opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości: Aleksandrówka, Śmietanki, Janików i Janików Folwark, Chinów, Nowiny na terenie gminy Kozienice
znak: GS7322/11/07
Zatwierdził:
Kozienice dnia 6.07.2007r.
ZAWARTOŚĆ SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
I. INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW
1. Zamawiający
2. Tryb udzielenia zamówienia
3. Źródło finansowania
4. Przedmiot zamówienia
5. Termin realizacji zamówienia
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków
7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
8. Zasady składania oferty
9. Zasady składania oferty wspólnej
10. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami ora przekazywania oświadczeń i dokumentów
11. Osoby uprawnione przez zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami
12. Termin związania ofertą
13. Wymagania dotyczące wadium
14. Regulacje związane z umową
15. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
16. Miejsce, terminy składania i otwarcia ofert oraz opis sposobu przygotowania oferty
17. Otwarcie ofert
18. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
19. Informacje dotyczące walut obcych
20. Opis kryteriów oceny ofert
21. Sposób oceny ofert
22. Informacje o formalnościach jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty
23. Pouczenie o środkach ochrony prawnej
II. FORMULARZ OFERTY
III. FORMULARZ O DOŚWIADCZENIU WYKONAWCY
IV. POTENCJAŁ KADROWY PRZEWIDZIANY DO REALIZACJI ZADANIA
V. PODWYKONAWCY PRZEWIDZIANI DO REALIZACJI ZADANIA
VI. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIENIU WARUNKÓW OKREŚLONYCH W ART. 22 ust. 1 USTAWY PZP
VII. OŚWIADCZENIE WYKONACY WYNIKAJĄCE Z ART. 24 ust. 1 i 2 USTAWY PZP
VIII. WZORY UMOWY
IX. KOPIE UCHWAŁ W SPRAWIE PRZYSTĄPIENIA DO OPRACOWANIA MIESJCOWYCH PLANÓW
I. INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW
1. Zamawiający:
Gmina Kozienice, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5,
tel. (48) 611-71-00, fax.(48) 614-20-48
http:// www. kozienice.pl
e-mail: urząd@kozienice.pl
informacje i wyjaśnienia można uzyskać od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1430
2.Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy ”Prawo zamówień publicznych” / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z póź. zm./ .
Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy ustawy ”Prawo zamówień publicznych” / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z póź. zm./ zwanej dalej „ustawą”, przepisy wykonawcze wydane na jej podstawie, w sprawach nieuregulowanych ustawą, przepisy ustawy – kodeks cywilny oraz uregulowania wynikające ze siwz.
3.Źródła finansowania:
Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków własnych gminy.
4.Przedmiot zamówienia:
4.1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na opracowanie następujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego:
4.1.1. opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Aleksandrówka gm. Kozienice w skali 1:1000- zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kozienice są to tereny zabudowy mieszkaniowej i zagrodowej z usługami, tereny rolne i enklawy leśne pow. terenu około 239 ha.
4.1.2. opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie sołectwa Śmietanki gm. Kozienice w skali 1:1000- zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kozienice są to tereny zabudowy mieszkaniowej i zagrodowej z usługami, tereny rolne i enklawy leśne pow. terenu około 839ha
4.1.3. opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie sołectwa Janików i Janików Folwark gm. Kozienice w skali 1:1000- zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kozienice są to tereny zabudowy mieszkaniowej i zagrodowej z usługami, tereny rolne i enklawy leśne pow. terenu około 525 ha.
4.1.4 opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie sołectwa Chinów gm. Kozienice w skali 1:1000- zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kozienice są to tereny zabudowy mieszkaniowej i zagrodowej z usługami, tereny rolne i enklawy leśne pow. terenu około 2064ha
4.1.5. opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie sołectwa Nowiny gm. Kozienice w skali 1:1000- zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kozienice są to tereny zabudowy mieszkaniowej i zagrodowej z usługami, tereny rolne i enklawy leśne pow. terenu około 555ha
Nazwy i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
główny przedmiot - 74251000-3
Zakres prac dla każdego opracowania określonego w pkt od 4.1.1 do 4.1.5 obejmuje :
1. przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 z dnia 10 maja 2003r.) w uzgodnieniu z Burmistrzem Gminy Kozienice.
2. uzyskanie wymaganych dla konkretnej formy opracowania map zgodnie z art.16 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz zgodnie rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. nr 164, poz. 1587) wraz z wykazami właścicieli gruntów objętych opracowaniem oraz terenów przyległych.
3. Uzyskanie wymaganych uzgodnień i decyzji wynikających z przepisów
4. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do uchwalenia i ogłoszenia planu w Dzienniku Urzędowym,
5. Opracowanie prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze wraz z opracowaniem ekofizjograficznym (zgodnie z art.72 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r.- prawo ochrony Środowiska i rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 w sprawie opracowań ekofizjograficznych),
6. Skala opracowania 1:1000
7. Miejscowy plan powinien zawierać elementy określone w art. 15 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
8. miejscowy plan powinien być sporządzony w 5 egzemplarzach.
9. Opracowanie projektu planu w formie elektronicznej AUTOCAD 2000
10. udział w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej Kozienice i sesjach Rady Miejskiej oraz innych spotkaniach związanych z przedmiotem zamówienia na pisemne lub telefoniczne zaproszenie Zamawiającego
11. Dokonanie zmian w opracowanym projekcie planu miejscowego wynikłych na skutek uwzględnienia przez Radę Miejską uwag złożonych do projektu planu.
12. Opracowanie prognozy skutków finansowych wynikających z uchwalenia planu miejscowego zgodnie z art. 17 pkt. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Zaleca się, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca.
4.2. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców . Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia której wykonanie powierzy podwykonawcom.
4.3.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
4.4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
4.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na zakresy wyszczególnione w punktach od 4.1.1 do 4.1.5
4.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
4.8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5.Termin realizacji zamówienia.
5.1.Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 14 miesięcy od daty zawarcia umowy dla każdego opracowania określonego w punkcie 4.1.1 do 4.1.5
5.2.Wykonawca w terminie realizacji zadania jest zobowiązany do wykonania zadań określonych w pkt. 4. Zmiana terminu nie mieszcząca się w żądaniu Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:
Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie Pzp oraz w niniejszej siwz.
6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy
którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych / tekst jednolity Dz. U. nr 164 poz. 1163 z 2006 r. z póź. zm./ i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz którzy potwierdzą spełnienie warunków określonych w pkt. 6.1.
6.1.1.Doświadczenie zawodowe Wykonawcy
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jako strona umowy rozpoczął i zakończył realizację co najmniej 2 zadań, odpowiadających swoim rodzajem zadań stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na: opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania, każde zamówienie o wartości robót nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. Do załącznika należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( roboty nie poparte tymi dokumentami nie będą brane pod uwagę ) zgodnie z treścią dokumentu określonego w instrukcji siwz pod nr III,
6.1.2.Potencjał osobowy
Wykonawca musi wykazać, że przy wykonaniu zamówienia zatrudni osoby posiadające wymagane kwalifikacje do wykonania usług w zakresie zamówienia oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz „o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów” zgodnie z treścią dokumentu określonego w instrukcji siwz pod nr IV.
6.1.3.Potencjał ekonomiczno-finansowy
Wykonawca musi wykazać posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia ,
UWAGA:
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 niniejszej siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Doświadczenie podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału.
7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
7.1.Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków :
7.1.1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.1.2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy dotyczącą Wykonawcy jako podmiotu – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.1.3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy, ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą – wystawiona personalnie na ich osobę), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.1.4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.1.5.Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.1.6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia prac, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniom stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (na druku zgodnym z treścią formularzu nr III).
7.1.7.Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (na druku zgodnym z treścią formularza nr IV), wraz ze wskazaniem osoby będącej głównym projektantem ( odpowiedzialnej za wykonanie zadania) posiadającej wymagane kwalifikacje do wykonania zamówienia z załączeniem aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego tj. dokumentów wymaganych przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i ustawy „o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów”.
7.1.8.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1ustawy na druku zgodnym z treścią formularza nr VI.
7.1.9.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia .
7.1.10.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na druku zgodnym z treścią formularza nr VII.
7.2. Do oferty należy załączyć również:
7.2.1.Oświadczenie, że informacje zawarte na stronach oferty podanych przez wykonawcę stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane (ujawniane) / na formularzu ofertowym /. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego zainteresowanego, zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy. Zastrzeżenie informacji które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.2.2.Wypełniony formularz ofertowy (na druku zgodnym z treścią formularza nr II).
7.2.3.Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć innemu podmiotowi /na druku zgodnym z treścią formularza nr V).
7.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
7.3.1. w pkt. 7 ust. 7.1. ppkt. 7.1.1, 7.1.2, 7.1.4, 7.1.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
7.3.2. w pkt. 7 ust.7.1. ppkt. 7.1.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy.
7.3.3. Dokumenty o których mowa w pkt. 7 ust. 7.3 ppkt.7.3.1. lit. a i b oraz ppkt. 7.3.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt. 7 ust. 7.3 ppkt. 7.3.1 lit. c powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.3.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 7.3.1 i 7.3.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt. 7.3.3 stosuje się odpowiednio.
7.4.5.Jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
Nie złożenie oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Wszystkie przedkładane dokumenty muszą być aktualne, czyli powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny.
8. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę dla każdego opracowania wymienionego w pkt. od 4.1.1. do 4.1.5
Przedłożone oferty muszą być zgodne z wymaganiami zawartymi w dokumentach przetargowych.
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia
Oferta przedstawiona przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania:
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszący solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedłoży wraz z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie przez niego warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie:
9.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy dotyczącą Wykonawcy jako podmiotu – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy, ujawnionych w rejestrze handlowym ( w przypadku spółki cywilnej dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą – wystawiona personalnie na ich osobę), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.5.Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.6. Udokumentowania doświadczenia w realizacji opracowań w zakresie powierzonym mu do wykonania w formie wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat opracowań, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością opracowaniom stanowiącym przedmiot zamówienia (na druku zgodnym z treścią formularza nr III).
9.7.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1ustawy (na druku zgodnym z treścią formularza nr VI).
9.8.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia.
9.9. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (na druku zgodnym z treścią formularza nr VII).
9.10..Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
9.10.1. w pkt. 9 ust. 9.1, 9.2, 9.4, 9.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
9.10.2. w pkt. 9 ust. 9.3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy.
9.10.3. Dokumenty o których mowa w ppkt. 9.10.1 lit. a i b oraz ppkt. 9.10.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty o których mowa w ppkt. 9.10.1. lit. c powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.10.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 9.10 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt. 9.10.3 stosuje się odpowiednio.
1. Oferta musi być podpisana przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia /występujących współwykonawców /.
2. Jeden z partnerów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie ustanowiony jako pełnomocnik upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz powinno być dołączona do oferty. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem .
4. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek o zatrudnieniu głównego projektanta o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadającym uprawnienia do wykonania zamówienia z załączeniem do oferty aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego tj. dokumentów wymaganych przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i ustawy musi spełnić co najmniej jeden przedsiębiorca
/ wykonawcy musza wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w tym punkcie/.
5. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”, w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie ich pełnomocnika .
6. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
7. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Jeżeli oferta Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, gwarantującej solidarną odpowiedzialność wszystkich Wykonawców za realizację zamówienia, zawierającej upoważnienie dla jednego z Wykonawców do składania i przyjmowania oświadczeń wobec Zamawiającego w imieniu wszystkich Wykonawców, a także do otrzymywania należnych płatności.
10. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
10.1.SIWZ udostępnia się na stronie internetowej od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP do upływu terminu składania ofert.
10.2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują zgodnie z wyborem Zamawiającego pisemnie lub faksem.
10.3.Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski lub zawiadomienia i informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
10.4.Wykonawca który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone.
10.5.Wykonawca może zwracać się do zamawiającego o wyjaśnienie treści siwz, kierując swe zapytania na piśmie. Zapytania mogą być składane faksem pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia treści zapytania na piśmie (przesłania własnoręcznie podpisanego zapytania na piśmie ).
10.6.Wykonawca może wprowadzać zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek i.t.p. przed terminem składania ofert.
10.7.Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści siwz wpłynęła do siedziby Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
10.8. Treść pytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał siwz bez ujawnienia źródła zapytania, a jeżeli siwz jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie.
10.9. Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert zmodyfikować treść siwz. Dokonaną modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano siwz, a jeżeli siwz jest udostępniana na stronie internetowej zamieszcza także na tej stronie. Modyfikacja nie może dotyczyć kryteriów oceny ofert , warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełnienia.
10.10. Zamawiający przedłuża termin składania oferty jeżeli w wyniku modyfikacji treści siwz niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, z tym że jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp, termin na wprowadzenie tych zmian wynosi co najmniej 7 dni. O przedłużeniu terminu składania ofert zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich wykonawców, którym przekazano siwz, a jeżeli siwz jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza tę informację na tej stronie.
11. Osoby uprawnione przez zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami - Pani Maria Bartosiewicz i Pan Sławomir Tokarczyk – telefon (0 48) 611-71-52, fax (0 48) 614-20-48 Wydział Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pokój nr 124. Informacje i wyjaśnienia uzyskać można od poniedziałku do piątku w godzinach 800 – 1430.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
12.1.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Upływa z dniem 18.09.2007 r.
12.2.W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
13. Wymagania dotyczące wadium – nie dotyczy.
14. Regulacje związane z umową oraz istotne dla stron postanowienia wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
14.1.Projekty umów stanowią załączniki nr VIII do niniejszej SIWZ.
14.2.Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy, w terminie określonym przez zamawiającego, lecz nie krótszym niż siedem dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
14.3. Dla każdego opracowania wymienionego w pkt. 4.1.1. do 4.1.5 zostanie zawarta odrębna umowa. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
14.4.W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszczalna jest zmiana sposobu spełnienia świadczenia przed zawarciem umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a wykonawca wyraził na nią zgodę. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia nie mogą dotyczyć zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania.
15. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy- nie dotyczy.
16. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert oraz opis sposobu przygotowania oferty
16.1.Ofertę należy złożyć na drukach zgodnych z treścią formularzy stanowiących załączniki do siwz.
16.2. Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miejskim Kozienice, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pokój nr 111 do dnia 20.08.2007 roku do godz. 1100.
16.3. Kopertę zewnętrzną, nie oznakowaną nazwą wykonawcy należy zaadresować : „Urząd Miejski, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5” z napisem : „Oferta w postępowaniu na opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego” z dopiskiem „Nie otwierać przed dniem 20.08.2007 roku, przed godz. 12 00”.
16.4. Koperta wewnętrzna oprócz opisu j.w. musi zawierać nazwę i adres wykonawcy.
16.5. W przypadku przesyłania oferty pocztą, ofertę złożoną w dwóch kopertach opisanych jak w pkt. 16 ust. 2 i 3 należy złożyć w kopercie zewnętrznej ( trzeciej ) oznakowanej nazwą i adresem zamawiającego, z dopiskiem „Dotyczy przetargu z dnia 20.08.2007 r.”.
16.6.Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi wykonawca.
16.7.Na wniosek Wykonawcy zamawiający przekazuje siwz w terminie 5 dni.
16.8.Wykonawca obowiązany jest przygotować ofertę odpowiadającą treści siwz, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych.
16.9.Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty poniesie wykonawca.
16.10.Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
16.11.Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
16.12.Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami. Pożądane jest aby wszystkie strony oferty były złączone w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek kartki.
16.13.Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę /osoby uprawnione do reprezentacji firmy podpisują druk oferty, wszystkie załączniki, miejsca w których zostały wniesione poprawki/.
16.14.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
- Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta t.j. w dwóch zamkniętych kopertach (zewnętrznej i wewnętrznej), zgodnie z opisem pkt.16 ust.2 i 3 z dopiskiem „ZAMIANA”. Koperty oznakowane dopiskiem „ZAMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty oferenta, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty,
- Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (wg takich samych zasad jak wprowadzenie zmian i poprawek) z napisem na zewnętrznej kopercie „WYCOFANIE”. Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po stwierdzeniu poprawności postępowania oferenta oraz zgodności ze złożonymi ofertami; koperty wewnętrzne ofert wycofywanych nie będą otwierane.
16.15.Oferty dla których powiadomienie o wycofaniu zostało przedłożone zgodnie z pkt. 16.8 nie zostaną otwarte i zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcy.
16.16.Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
16.17.Żadna oferta nie może być zmieniona po terminie składania ofert.
16.18.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.
Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
16.19.Oferta musi być podpisana przez wykonawcę. Zamawiający zaleca aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi być w swojej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Podpisy złożone przez Wykonawcę powinny być opatrzone czytelnym imieniem i nazwiskiem lub pieczęcią imienną.
17.Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.08.2007 roku, o godz. 12°° , w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Kozienicach , 26-900 Kozienice , ul. Parkowa 5 w pokoju nr 212 II piętro.
17.1.Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert.
17.2.Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
17.3.Nazwy i adresy wykonawców, informacje dotyczące ceny każdej oferty, wszelkie modyfikacje, terminy wykonania zamówienia oraz okresy gwarancji i warunki płatności, zostaną ogłoszone przez zamawiającego podczas otwarcia.
W przypadku nieobecności wykonawcy przy otwieraniu ofert, zamawiający prześle wykonawcom informację z otwarcia ofert, na ich pisemny wniosek.
17.4.Zamawiający, na pisemny wniosek zainteresowanych, mając na względzie zapewnienie jawności postępowania o udzielenie zamówienia, udostępni w terminie wskazanym przez zamawiającego protokół wraz z załącznikami, z tym że załączniki do protokółu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, a oferty są jawne od chwili ich otwarcia.
18. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
18.1.Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając zakres zamówienia określony w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, doliczając podatek VAT w obowiązującej wysokości 22%. W cenach jednostkowych i całkowitej cenie ofertowej przedkładanych przez wykonawcę będą zawarte wszelkie cła, podatki i inne należności płatne przez wykonawcę, wg stanu prawnego na dzień wszczęcia postępowania. Cena oferty jest ceną brutto.
19. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą
19.1.Rozliczenie między zamawiającym a wykonawcą może być prowadzone tylko w PLN zł.
20. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów:
· cena ofertowa brutto – waga 100%
20.1.Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w siwz.
20.2.Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówieniach publicznych i spełnia wymagania zamieszczone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą według przyjętych kryteriów oceny ofert i obowiązujących przepisów.
20.3.Zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy w postępowaniu i określi czy każda z ofert spełnia wymagane warunki określone w punkcie 6, czy została ona prawidłowo podpisana, oraz czy jest zgodna z wymaganiami przedstawionymi w materiałach przetargowych.
20.4.Ofertę wykonawcy, który zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp uznaje się za odrzuconą.
20.5. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
- jest niezgodna z ustawą,
- jej treść nie odpowiada treści siwz,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę,
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Pzp lub błędy w obliczeniu ceny,
- wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
21. Sposób oceny ofert:
21.1.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust.1 zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania: oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
21.2.W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Prośba o wyjaśnienie oraz odpowiedź powinny być składane z zachowaniem pisemności postępowania. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem ust.1a i 2, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
21.3.Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
21.4.Zamawiajacy poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych i uważał będzie kwotę poprawioną przez zamawiającego za wiążącą dla wykonawcy za jego zgodą. Jeżeli wykonawca nie akceptuje tak skorygowanej kwoty oferty, to jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający poprawiając omyłki rachunkowe zgodnie z ust. 1 uwzględnia konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek.
21.5.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom.
21.6.W zakresie kryterium oferta może uzyskać od oceniającego członka Komisji 10 punktów.
Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Cena oferowana brutto minimalna
W cena = -------------------------------------------- x 10 pkt.
Cena oferty brutto badanej
Punkty wyliczone w kryterium przez każdego oceniającego członka Komisji zostaną zsumowane i pomnożone przez znaczenie % kryterium.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
22. Informacja o formalnościach jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówień publicznych
22.1.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wykonawców którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, o wykonawcach których oferty zostały odrzucone, o wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania.
22.2.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieszcza informacje, o których mowa w art. 92. ust.1 pkt. 1 ustawy „Prawo zamówień publicznych” również na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
22.3.Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą, z zastrzeżeniem ust. 1a. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta po upływie terminu związania ofertą, jeżeli zamawiający przekazał wykonawcom informację o wyborze oferty przed upływem terminu związania ofertą, a wykonawca wyraził zgodę na zawarcie umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie.
22.4.Jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki o których mowa w art. 93 ust. 1 Pzp.
23. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielnie zamówienia
Wykonawcom a także innym osobom jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego zasad określonych w ustawie prawo Zamówień publicznych przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI tej ustawy.
(Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na formalną stronę przygotowania oferty: w szczególności na kompletność oferty, prawidłowe podpisywanie, parafowanie i oznakowanie dokumentów.)
Zapytania:
„Na podstawie jakiego przepisu SIWZ wymaga od wykonawcy uzyskania map zgodnie z art. 16 ust.1 ustawy wraz wykazami właścicieli gruntów objętych opracowaniem oraz terenów przyległych? - skoro „Ustawa w art. 14 ust. 5 wyraźnie precyzuje, że wójt, burmistrz albo prezydent miasta przygotowuje materiały geodezyjne niezbędne do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego”
Opowiedź:
- powołany przepis jest doskonale znany Zamawiającemu, jednak uzyskanie map przez Wykonawcę jest jednym z warunków specyfikacji i należy to potraktować jako część zadania,
- a koszty uzyskania map przez Wykonawcę powinny być wliczone w całość wykonania zadania,
- scedowanie uzyskania map na Wykonawcę ma na celu usprawnienie wykonania opracowania.
Wybrana oferta
|
|
|