18.04.2007
wyszukiwarka:     




2007-08-20

RG-7020/2/P/07 Obsługa geodezyjna budowy sieci wod-kan w m.Chinów

RG-7020/2/P/07 Kozienice, 27.06.2007r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
usługi

w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp
na
Obsługę geodezyjną nad realizacją robót związanych z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Chinów

I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Kozienice, 26-900 Kozienice ul. Parkowa 5, woj. mazowieckie, tel. 0 48 614 71 00, fax. 0 48 614 20 48.
Adres internetowy zamawiającego: www.kozienice.pl.
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa.

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Obsługa geodezyjna nad realizacją robót związanych z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Chinów.
Rodzaj zamówienia: usługi, nie przysługuje odwołanie.
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa geodezyjna nad realizacją robót związanych z budową sieci wodno-kanalizacyjnych wraz z przyłączami w m m. Chinów gm. Kozienice w zakresie wynikającym z przepisów określonych w Rozporządzeniu M.G.P. i B z dnia 21.02.1995r. (Dz.U. Nr 25 poz. 133) w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie, obejmująca w szczególności:
- prace przygotowawcze,
- prace pomiarowe – wytyczenie w terenie i utrwalenie na gruncie przebiegu trasy obiektów zgodnie z wymaganiami projektu budowlanego, (w szczególności: główne osie obiektów naziemnych i podziemnych, charakterystyczne punkty projektowanych obiektów, stałe punkty wysokościowe, brakujące uzupełnienia geodezyjne),
- odtwarzanie stałych punktów osnowy geodezyjnych i graniczników w zakresie obszaru objętego inwestycją,
- uczestniczenie w przekazaniu placu budowy i odbiorze robót budowlanych,
- bieżąca obsługa geodezyjna budowy i montażu urządzeń na każde żądanie Zamawiającego i Wykonawcy robót,
- tyczenie kolizji istniejącej infrastruktury technicznej z trasą wykonywanych sieci i przyłączy.
- kontrolne pomiary w terminach uzgodnionych z wykonawcą,
- powykonawcza dokumentacja geodezyjno - kartograficzna obiektów,
- przekazanie zamawiającemu 5 kompletów kopii mapy powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji
powykonawczej, z oznaczeniem graficznym (kolorem) zakresu wykonanych robót oraz sporządzeniem
wykazu zawierającego rodzaj i ilości wykonanych robót
przy robotach obejmujących:
- sieć wodociągowa ciśnieniowa śr 40-110 mm – 13 390 mb,
- przyłącza wodociągowe śr. 25-90 mm – 5 035 mb,
- studzienki wodomierzowe – 98 szt,
- hydranty naziemne – 51 szt,
- zdrój uliczny – 1 szt.,
- sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej śr 40-125 mm – 13 251 mb,
- przyłącza kanalizacji sanitarnej ciśnieniowe śr 40-63 mm – 4 045,5 mb,
- przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjne śr. 160 mm – 687 mb,
- przepompownie strefowe – 4 kpl.,
- przyłącza elektryczne do przepompowni strefowych– 4 kpl,
- zjazdy i ogrodzenia przepompowni strefowych – 4 kpl,
- przepompownie przydomowe – 94 szt.,
- przyłącza elektryczne do przepompowni domowych – 94 szt,
- studzienki kanalizacyjne rewizyjne śr. 315 mm – 22 szt,
- hydranty płuczące – 8 szt.,
- studnie zaworowo-odpowietrzające – 4 szt.
Wspólny Słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 74.23.30.00-1
Oferty częściowe: Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej.
Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.

Czas trwania zamówienia: do dnia 30.07.2009r.

III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Wadium: nie wymagane
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r, nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami) tj:
2.. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeśli wykonawca udokumentuje posiadanie uprawnień geodezyjnych w zakresie odpowiednim dla przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
Uwaga: uprawnienia podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy ocenie czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocenie podlegać będzie wyłącznie Wykonawca i uczestnicy Konsorcjum.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III, Wykonawca zobowiązany jest do oferty sporządzonej na formularzu oferty stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, załączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy
( zał. nr 3).
1.3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( zał. nr 4).
1.4. Uprawnienia geodezyjne.

IV. PROCEDURA
Tryb udzielania zamówienia: przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: najniższa cena ( cena brutto – 100%)
Aukcja elektroniczna: nie będzie wykorzystana
SIWZ dostępna na stronie: www.kozienice.pl i pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.
Termin składania ofert: 06/08/2007 godz. 11:00 miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. 111.
Termin związania ofertą: 30 dni.
Zamówienie nie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych - 27.07.2007r.



ZAMAWIAJĄCY:

.........................................


Specyfikacja
Znak: RG-7020/2/P/07


ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Kozienice
Ulica: Parkowa 5
Kod: 26-900 Kozienice
Tel. 048 611 71 00, fax. 048 614 20 48
http://www.kozienice.pl
e-mail: urzad@kozienice.pl








SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego na:



Obsługę geodezyjną nad realizacją robót związanych z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Chinów



Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Główny przedmiot - 74.23.30.00-1 różne usługi inżynieryjne




Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartość kwoty określonej
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8






Zatwierdził:



Dnia , 26.07.2007r. .............................................
(pieczęć i podpis)
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony
o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty określonej
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8


(Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na formalną stronę przygotowania oferty : w szczególności na kompletność oferty, aktualność zaświadczeń, prawidłowe potwierdzenie kopii dokumentów za zgodność z oryginałem, prawidłowe podpisywanie, parafowanie i oznakowanie dokumentów).

ZAMAWIAJĄCY :
Gmina Kozienice
26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
tel. (48) 611-71-00, fax.(48) 614-20-48
www.kozienice.pl
e-mail:urzad@kozienice.pl

zwany dalej ZAMAWIAJĄCYM zaprasza do składania ofert w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :

Obsługę geodezyjną nad realizacją robót związanych z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w m. Chinów

Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r, nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami), zwanych dalej ustawą oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, a w sprawach nieuregulowanych przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks Cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93, z póżn. zm.).

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa geodezyjna nad realizacją robót związanych z budową sieci wodno-kanalizacyjnych wraz z przyłączami w m m. Chinów gm. Kozienice w zakresie wynikającym z przepisów określonych w Rozporządzeniu M.G.P. i B z dnia 21.02.1995r. (Dz.U. Nr 25 poz. 133) w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie, obejmująca w szczególności:
- prace przygotowawcze,
- prace pomiarowe – wytyczenie w terenie i utrwalenie na gruncie przebiegu trasy obiektów zgodnie z wymaganiami projektu budowlanego, (w szczególności: główne osie obiektów naziemnych i podziemnych, charakterystyczne punkty projektowanych obiektów, stałe punkty wysokościowe, brakujące uzupełnienia geodezyjne),
- odtwarzanie stałych punktów osnowy geodezyjnych i graniczników w zakresie obszaru objętego inwestycją,
- uczestniczenie w przekazaniu placu budowy i odbiorze robót budowlanych,
- bieżąca obsługa geodezyjna budowy i montażu urządzeń na każde żądanie Zamawiającego i Wykonawcy robót,
- tyczenie kolizji istniejącej infrastruktury technicznej z trasą wykonywanych sieci i przyłączy.
- kontrolne pomiary w terminach uzgodnionych z wykonawcą,
- powykonawcza dokumentacja geodezyjno - kartograficzna obiektów,
- przekazanie zamawiającemu 5 kompletów kopii mapy powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, z oznaczeniem graficznym (kolorem) zakresu wykonanych robót oraz sporządzeniem wykazu zawierającego rodzaj i ilości wykonanych robót.

2.Zakres rzeczowy robót budowlanych:
-Sieć wodociągowa
2.1. Roboty ziemne / wykopy ręczne i mechaniczne/.
2.2. Odwodnienie wykopów pod rurociągi i przepompownie.
2.3. Sieć wodociągowa ciśnieniowa z rur polietylenowych PE-HD 1,0 MPa o średnicach Ø 40-110 mm o łącznej długości – 13 390 mb.
2.4. Przyłącza wodociągowe z rur PEHD Ø 25-90 mm – 5 035 mb.
2.5. Uzbrojenie sieci wodociągowej w zakresie:
- komora zaworowa – 19 szt,
- studzienki wodomierzowe – 98 szt,
- hydranty naziemne – 51 szt,
- zdrój uliczny – 1 szt,
- zawór odpowietrzająco – napowietrzający – 11 szt,
- komora wodomierzowa – 3 szt.
2.6. Przejście pod kanałem Rusin przewiertem sterowanym – 1 kpl.
2.7. Przejścia pod drogami metodami przewiertu – 1 kpl.
2.8. Przejście pod linią kolejową PKP S.A. – 1 kpl.
2.9. Dostawa i montaż rur ochronnych – 299 mb.
2.10. Odtworzenie nawierzchni dróg utwardzonych i nieutwardzonych – 1 kpl.
2.11. Wykonanie robót towarzyszących – zabezpieczenie instalacji urządzeń podziemnych; przejścia kanalizacji w rurach ochronnych; oznakowanie trasy rurociągów i przejść pod rzekami; próby ciśnieniowe; wycinka drzew i krzewów; przywrócenie terenu do stanu poprzedniego.
- Sieć kanalizacji sanitarnej
2.13. Roboty ziemne / wykopy ręczne i mechaniczne/.
2.14. Odwodnienie wykopów pod rurociągi i przepompownie.
2.15. Kanalizacja ciśnieniowa z rur polietylenowych PE-HD 1,0 MPa o średnicach Ø 40-125 mm o łącznej długości – 13 251 mb.
2.16. Przyłącza ciśnieniowe kanalizacji sanitarnej z rur PEHD Ø 40-63 mm – 4 045,5 mb.
2.17. Przyłącza grawitacyjne z rur kanalizacyjnych PCV Ø 160 mm – 687 mb.
2.18. Dostawa i montaż kompletnych przepompowni strefowych – 4 kpl.
2.19. Budowa przyłączy elektrycznych do przepompowni strefowych – 4 kpl.
2.20. Budowa zjazdów i ogrodzenia przepompowni strefowych –4 kpl.
2.21. Dostawa i montaż kompletnych przepompowni przydomowych – 94 kpl.
2.22. Wykonanie przyłączy elektrycznych do przepompowni przydomowych – 94 kpl.
2.23. Uzbrojenie sieci kanalizacji sanitarnej w zakresie :
- hydranty płuczące – 8 szt.
- układy rozprężne – 3 szt,
- kompletne komory zaworowe – 27 szt,
- studzienki kanalizacyjne rewizyjne Ø 315 – 22 szt.
- zawory odpowietrzajace – napowietrzające - 2 szt,
- studnie zaworowo – odpowietrzajace – 4 szt.
2.24. Przejścia pod rzekami, rowami przewiertami sterowanymi – 1 kpl.
2.25. Przejścia pod drogami metodą przewiertu – 1 kpl.
2.26. Dostawa i montaż rur ochronnych – 336 mb.
2.27. Dostawa i montaż zapasowej armatury wg projektu – 1 kpl.
2.28. Odtworzenie nawierzchni dróg nieutwardzonych i utwardzonych – 1 kpl.
2.29. Wykonanie robót towarzyszących - zabezpieczenie instalacji urządzeń podziemnych; przejścia w rurach ochronnych; oznakowanie trasy rurociągów i przejść pod rzekami; próby ciśnieniowe; wycinka drzew i krzewów; przywrócenie terenu do stanu poprzedniego.

3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa budowy sieci wod-kan w m. Chinów.

II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA – do dnia 30.07.2009r.

III.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r, nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami) tj:
2.. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeśli wykonawca udokumentuje posiadanie uprawnień geodezyjnych w zakresie odpowiednim dla przedmiotu zamówienia.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
Uwaga: uprawnienia podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy ocenie czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocenie podlegać będzie wyłącznie Wykonawca i uczestnicy Konsorcjum.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1.W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III, Wykonawca zobowiązany jest do oferty sporządzonej na formularzu oferty stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, załączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy
( zał. nr 3).
1.3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( zał. nr 4).
1.4. Uprawnienia geodezyjne.

W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. IV.1.
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Nie złożenie oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

V. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1.Zamawiający ustala, ze w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. W/w dokumenty mogą być przekazywane za pomocą faksu pod warunkiem, że zostanie niezwłocznie potwierdzony fakt ich otrzymania przez druga stronę.
Osoba uprawniona przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami:
Jolanta Piasek – tel. (0 48) 611-71-43, fax (0 48) 614-20-48 Wydział Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pokój nr 12.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał SIWZ , bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej na której zamieszczono SIWZ.
4.W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zamieszcza na stronie internetowej na której zamieszczono SIWZ.
5.Zamawiający przedłuża termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści siwz niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach.

VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i upływa z dniem 04.09.2007r.
3. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy niż 60 dni.

VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą całość przedmiotu zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej.
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta powinna być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę/by upoważnioną/ne do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
5. Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami.
6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę/ osobę upoważnioną/.
7. Oprawa oferty winna uniemożliwiać jej dekompletację.
8. Zaleca się aby Wykonawca uzyskał wszelkie informacje , które mogą być konieczne do sporządzenia oferty i podpisania umowy.
9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. w konsorcjum). W takim przypadku :
9.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
9.2. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załączyć stosowne dokumenty o których mowa w pkt. IV siwz.
9.3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (podpisy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne).
9.4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. W przypadku spółki cywilnej powyższe pełnomocnictwo można zastąpić umową spółki.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz umożliwić identyfikację podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne.
9.5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
9.6. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
9.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta została wybrana, dostarczą Zamawiającemu przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne umowę regulującą współpracę wykonawców zawierającą co najmniej:
- strony umowy,
- przedmiot i cel działania konsorcjum
- zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich (precyzyjne określenie zadań jakie każda ze stron ma wykonać), sposób ich współdziałania,
- okres obowiązywania umowy ( obejmujący również okres rękojmi i gwarancji)
- sposób odpowiedzialności,
- obowiązki i uprawnienia partnerów, lidera i jego uprawnienia,
- regulacje prawne w stosunku do umowy konsorcjum.
10. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie, uprawnień.

IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim
w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pokój nr 111 do dnia 06.08.2007 roku do godz. 1100.

2. Kopertę zewnętrzną nie oznakowaną nazwą Wykonawcy należy zaadresować :
Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5 z napisem : „Oferta w postępowaniu o zamówienie publiczne na obsługę geodezyjną budowy sieci wod-kan w m. Chinów" z dopiskiem:
„ Nie otwierać przed 06.08.2007, przed godz. 1210”.
3.Koperta wewnętrzna oprócz opisu j.w. musi zawierać nazwę i adres Wykonawcy.
4. W przypadku gdy Wykonawca nie jest w stanie złożyć oferty osobiście i przesyła ofertę pocztą, wykorzystując przy tym dodatkowe opakowanie zabezpieczające (kopertę wierzchnią lub opakowanie kartonowe tzw. „trzecie”) wówczas należy opakowanie zabezpieczające oznakować dopiskiem „OFERTA”, zachowując przy tym formę złożenia oferty określoną w pkt. 2 i 3 oraz miejsce i termin złożenia oferty określony w pkt. 1
5. Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.
6. Wykonawca składający ofertę osobiście w siedzibie zamawiającego może otrzymać pisemne potwierdzenie złożenia oferty wraz z numerem, jakim oznakowana została oferta.
7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie przed terminem składania ofert.
8. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta t.j. w dwóch zamkniętych kopertach (zewnętrznej i wewnętrznej), odpowiednio oznakowanych z dopiskiem „ZAMIANA”.
9. Wycofanie oferty może nastąpić poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (wg takich samych zasad jak wprowadzenie zmian) z napisem na zewnętrznej kopercie „WYCOFANIE”.
Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami; koperty wewnętrzne ofert wycofywanych nie będą otwierane.
Koperty oznakowane dopiskiem „ZAMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty.
10. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, po upływie terminu na wniesienie protestu.

X. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.08.2007 roku , o godz. 1210, w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Kozienicach , 26-900 Kozienice , ul. Parkowa 5 w pokoju nr 212 II piętro.
Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert.
2. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle informację z otwarcia ofert, na pisemny wniosek Wykonawcy.

XI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Cenę oferty w postaci łącznej ceny zawierającej wszelkie koszty związane z wykonaniem całego przedmiotu zamówienia, wyrażoną w PLN ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) jako cenę brutto oferty ( łącznie z należnym podatkiem VAT), Wykonawca poda na formularzu oferty ( zał. nr 1 do siwz).
2. Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając zakres zamówienia określony w dokumentacji projektowej i zakres sprecyzowany w SIWZ. Wszelkie uzasadnione koszty, których nie uwzględnia siwz, projekt budowlany takie jak m.in. koszty robót wynikających ze specyfiki wykonywania usługi, koszty dojazdów itp. wykonawca uwzględni w cenie ofertowej.
3.Rozliczenie między Zamawiającym, a Wykonawcą będzie prowadzone w PLN.
4. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami realizacji zamówienia i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę ofertową zamówienia.

XII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena ofertowa brutto – 100%

Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

Ocena ofert :

Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą :

Cena ofertowa minimalna /brutto/
W cena = -------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 100%
Cena oferty badanej /brutto/

2. Ocenie w oparciu o w/w kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Punkty wyliczone w danym kryterium przez każdego członka Komisji zostaną zsumowane. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
Zamawiający powiadomi na piśmie o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

XIII. REGULACJE ZWIĄZANE Z UMOWĄ
1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ i zawiera istotne postanowienia i warunki, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
2. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do zawarcia umowy w terminie określonym przez Zamawiającego, lecz nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty i nie później niż przed upływem terminu związania ofertą.
3. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta po upływie terminu związania ofertą, jeżeli zamawiający przekazał wykonawcom informację o wyborze oferty przed upływem terminu związania ofertą, a wykonawca wyraził zgodę na zawarcie umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie.
4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki , o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.Wynagrodzenie brutto za przedmiot umowy nie będzie podlegać waloryzacji ze względu na inflację ani podlegać zmianie w przypadku ewentualnej zmiany wysokości podatku VAT.

XIV. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących odwołań i skarg.

Załączniki do siwz:
Nr 1 – Formularz oferty.
Nr 2 - Wzór umowy.
Nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1.
Nr 4 – Oświadczenie nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2.




.......................



Wybrana oferta
    
    genowefa   
©2003-2007 Urząd Miejski w Kozienicach
Projekt i wykonanie: ArtGabi.