18.04.2007
wyszukiwarka:     




2007-09-20

Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę żłobka Kozienice.

RG-7020/54/P/07 Kozienice , 17.09.2007r.



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM


W postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11. ust.8 Ustawy Pzp.

Zamawiający: Gmina Kozienice, 26-900 Kozienice ul. Parkowa 5,
tel. 0 48 614 71 00, fax. 0 48 614 20 48, www.kozienice.pl.

Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony.

Sposób uzyskania dokumentów:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, Wydział Rozwoju Gospodarczego - pok. 12, lub na pisemną prośbę Wykonawcy oraz zamieszczona na stronie internetowej www.kozienice.pl
Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami: Grażyna Cichecka, tel. 0 48 614 71 43, w godz. 800 - 1430.

I. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy żłobka w Kozienicach w zakresie:
Należy opracować wielobranżową dokumentację projektowo-kosztorysową w rozbiciu na fazy:
1. Architektoniczna koncepcja programowo-przestrzenna i użytkowa w trzech wersjach – do wyboru przez Zamawiającego;
2. Dokumentacji projektowej dla budowy żłobka miejskiego, obejmującej:
- wykonanie projektu architektoniczno - budowlanego,
- wykonanie projektu konstrukcyjno-budowlanego,
- wykonanie projektów instalacji wewnętrznych: elektrycznej, rtv, co, cwu, wod-kan,
- wykonanie projektu zagospodarowania działki wraz z projektami chodników, zjazdów, placu zabaw, ogrodzenia itp.,
- wykonanie projektów przyłączy instalacyjnych,
- wykonanie projektów wykonawczych we wszystkich wymaganych branżach (sanitarnej, grzewczej,budowlanej, elektrycznej i innych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę),
- przedmiary robót;
- kosztorysy inwestorskie i nakładcze oraz zestawienie zbiorcze;
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
- plan BIOZ (Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia).
- raport oddziaływania na środowisko – (w przypadku konieczności jego sporządzenia).
Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień 74000000-9.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 10.05.2008r.

Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), tj:
1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeśli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tzn. co najmniej w zakresie projektowania architektoniczno-budowlanego.
1.2. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a/ Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej 2 prace projektowe dotyczące kompleksowej budowy żłobka lub przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi – elektryczna, grzewcza, sanitarna, a których należyte wykonanie zostanie potwierdzone dokumentem (referencjami) zamawiających, na rzecz których zamówienia te były realizowane.
Uwaga: wyżej wymagane rodzaje zamówień ( prac projektowych) mogą być wykazane przez Wykonawcę jako odrębne zadania lub jako kompleksowe opracowanie zawierające w/w branże.
b/ Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje zespołem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w n/w specjalnościach:
1.Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w obiektach w specjalności architektoniczno -budowlanej
2..Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności
konstrukcyjno- budowlanej.
3. Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
4. Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności
elektrycznej
oraz że w/w osoby legitymują się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganym przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.

2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Doświadczenie podwykonawców oraz wykonane przez nich prace projektowe nie będą brane pod uwagę przy ocenie czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocenie podlegać będzie wyłącznie Wykonawca i uczestnicy Konsorcjum.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie ( w przypadku Spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej).
3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy
( zał. nr 3).
4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( zał. nr 4).
5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( zał. nr 5). oraz dołączyć aktualne na dzień składania oferty zaświadczenia z właściwego oddziału Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz decyzje o nadaniu uprawnień zawodowych ( kserokopie uprawnień budowlanych do projektowania).
8. Wykaz wykonanych prac projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających ( referencje), że te usługi zostały wykonane należycie( zał. nr 6).
Wadium: nie dotyczy
Aukcja elektroniczna : nie będzie wykorzystana
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%
Miejsce i termin składania ofert: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. nr 111, do dnia 11.10.2007r., do godz. 1100.
Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. nr 212, dnia 11.10.2007r., o godz. 12 00.
Termin związania ofertą : 30 dni

Data zamieszczenia ogłoszenia w Urzędzie Zamówień Publicznych .20.09.2007r.

ZAMAWIAJĄCY:


.............................



Specyfikacja
Znak: RG-7020/54/P/07


ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Kozienice
Ulica: Parkowa 5
Kod: 26-900 Kozienice
Tel. 048 611 71 00, fax. 048 614 20 48
http://www.kozienice.pl
e-mail: urzad@kozienice.pl








SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA




Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej budowy żłobka w Kozienicach













Zatwierdził:



...............................................
(pieczęć i podpis)


Kozienice, dnia 17.09.2007r.



SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


(Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na formalną stronę przygotowania oferty : w szczególności na kompletność oferty, aktualność zaświadczeń, prawidłowe potwierdzenie kopii dokumentów za zgodność z oryginałem, prawidłowe podpisywanie, parafowanie i oznakowanie dokumentów).

ZAMAWIAJĄCY :
Gmina Kozienice
26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
tel. (48) 611-71-00, fax.(48) 614-20-48
www.kozienice.pl
e-mail:urzad@kozienice.pl

zwany dalej ZAMAWIAJĄCYM zaprasza do składania ofert w postępowaniu o zamówienie publiczne na :

Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy żłobka w Kozienicach.

Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy ”Prawo zamówień publicznych” / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z póź. zm./ .
Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy ustawy ”Prawo zamówień publicznych” / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z póź. zm./ zwanej dalej „ustawą”, przepisy wykonawcze wydane na jej podstawie, w sprawach nieuregulowanych ustawą, przepisy ustawy – kodeks cywilny oraz uregulowania wynikające ze siwz.

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy żłobka w Kozienicach.
Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień 74000000-9.
Dokumentacja projektowo-kosztorysowa wraz z przedmiarem robót musi być opracowana w formie elektronicznej w 1 egzemplarzu na płycie CD i w formie pisemnej w 6 egzemplarzach ( oddzielnie dla każdej z branż).
Kosztorysy inwestorskie: w formie elektronicznej na oddzielnych płytach CD i w formie papierowej po 2 egzemplarze dla każdej z branż.
2. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakresu robót budowlanych.
2.1. Obiekt budowlany należy zlokalizować w Kozienicach przy ul. Żeromskiego, działka nr ew. 1702/3 .
Niniejszy program funkcjonalno-użytkowy dotyczy inwestycji budowy nowego żłobka dla potrzeb ok. 30 dzieci w wieku 0-3 lat. Proponuje się, aby przy opracowaniu Projektu uwzględnić dodatkowe pomieszczenie, które byłoby salą rezerwową z chwilą zwiększenia liczby dzieci korzystających z opieki żłobka. Żłobek powinien zawierać trzy oddziały (w tym oddział integracyjny), część administracyjno-gospodarczą, szatnie, łazienki, kuchnię właściwą i mleczną z zapleczem, obieralnię, pralnię, gabinety specjalistyczne: pielęgniarka, izolatka, dużą salę rekreacyjno-widowiskową z ruchomym podziałem na salę do zajęć ruchowych i muzyczno rytmiczną i innych koniecznych pomieszczeń.
Teren inwestycji obejmuje teren o powierzchni 1.8144 ha, na części działki znajduje się budynek piętrowy (w którym obecnie znajduje się przedszkole) o powierzchni zabudowy 486,0m2, w skład pozostałego terenu wchodzą: plac zabaw, tereny zielone, ciągi komunikacyjne.
Projekt powinien zawierać także konieczne ciągi komunikacyjne (plac wejściowy, chodniki, zagospodarowanie przylegających terenów zielonych, wyodrębniony plac zabaw oraz lokalizację zjazdów do istniejących dróg).
UWAGA: Należy przedstawić trzy wersje (koncepcje):
I wersja: dobudowanie budynku żłobka do istniejącego przedszkola Nr 2,
II wersja: dobudowanie budynku żłobka do istniejącego przedszkola Nr 2 poprzez łącznik przy założeniu wykorzystania o ile jest możliwe kuchni i zaplecza z przedszkola,
III wersja: budynek wolnostojący na terenie działki Nr 1702/3.
2.2 Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia
Zamierzenie budowlane: uzyskanie, w imieniu zamawiającego, decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego,
2.3. Użytkowanie projektowanego obiektu przez niepełnosprawnych:
Należy zapewnić możliwość użytkowania projektowanego obiektu przez osoby niepełnosprawne. Wejście na teren obiektu z poziomu dojścia i dojazdu do budynku powinno umożliwiać przejazd wózkiem inwalidzkim. Należy zaprojektować płaskie dojście lub rampę dojazdową.
3 Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu Zamówienia
3.1 Dokumentacja
Należy opracować wielobranżową dokumentację projektowo-kosztorysową w rozbiciu na fazy:
1. Architektoniczna koncepcja programowo-przestrzenna i użytkowa w trzech wersjach – do wyboru przez Zamawiającego;
2. Dokumentacji projektowej dla budowy żłobka miejskiego, obejmującej:
- wykonanie projektu architektoniczno - budowlanego,
- wykonanie projektu konstrukcyjno-budowlanego,
- wykonanie projektów instalacji wewnętrznych: elektrycznej, rtv, co, cwu, wod-kan,
- wykonanie projektu zagospodarowania działki wraz z projektami chodników, zjazdów, placu zabaw, ogrodzenia itp.,
- wykonanie projektów przyłączy instalacyjnych,
- wykonanie projektów wykonawczych we wszystkich wymaganych branżach (sanitarnej, grzewczej, budowlanej, elektrycznej i innych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę),
- przedmiary robót;
- kosztorysy inwestorskie i nakładcze oraz zestawienie zbiorcze;
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
- plan BIOZ (Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia).
- raport oddziaływania na środowisko – (w przypadku konieczności jego sporządzenia).
Dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
- ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 89, poz. 414, z póź zm.) wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy, przepisami odrębnymi, obowiązującymi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, przy zastosowaniu materiałów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania, musi zawierać wymagane opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz przepisów wykonawczych;
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072, z późn. zm.);
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.);
- przedmiot zamówienia musi być określony zgodnie z postanowieniami ustawy ”Prawo zamówień publicznych”. Przedmiot zamówienia musi być opisany bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że będzie to uzasadnione specyfiką zamówienia, za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszyć będą wyrazy „lub równoważny”. Opis techniczny musi zawierać wszelkie informacje dotyczące przyszłego zadania inwestycyjnego w sposób precyzyjny, jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389, z późn. zm.););
- z obowiązującymi Polskimi Normami ustalonymi przez Polski Komitet Normalizacyjny,
- z obowiązującymi Normami Unijnymi.
Ww. dokumentacja winna spełniać następujące wymagania:
1. Powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć;
2. Będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz do realizacji (na jej podstawie) pełnego zakresu robót budowlanych niezbędnego dla użytkowania zgodnie z przeznaczeniem;
3. W swej treści powinna określać technologię robót, użyte materiały i zastosowane urządzenia w sposób umożliwiający zachowanie uczciwej konkurencji. Powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii i urządzeń;
4. Kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową należy wykonać w formie papierowej i elektronicznej w sześciu egzemplarzach.
Dokumentacja w formie elektronicznej (łącznie z przedmiarami) winna być przekazana Zamawiającemu na płytach CD w formie plików w formacie pdf, zabezpieczonych przed zmianami i umożliwiających przesłanie dokumentacji drogą elektroniczną.
Kosztorysy inwestorskie w formie elektronicznej winny być przekazane na osobnych płytach CD.

Przywołane w niniejszej SIWZ przepisy prawa nie zwalniają Wykonawcy ze stosowania, przy opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej, przepisów obowiązujących na dzień przekazania jej zamawiającemu.

Wykonawca ponosi odpowiedzialność:
- merytoryczną za poprawność i prawidłowość rozwiązań projektowych, oraz uwzględnienie obowiązujących przepisów prawa
- cywilną za błędy i nienależyte wykonanie przedmiotu umowy.

Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia i ceny ofertowej wykonawca jest zobowiązany do:
1. Pozyskania wszystkich dodatkowych koniecznych materiałów wyjściowych do projektowania na własny koszt i we własnym zakresie tj.:
- aktualnej mapy do celów projektowych;
- badań geotechnicznych;
- warunków technicznych przyłączenia mediów;
- inwentaryzacji zieleni z wykazami drzew i krzewów do zagospodarowania i koniecznych wycinek .
2. Wprowadzenia wymaganych przez Zamawiającego zmian do wybranego projektu koncepcyjnego.
Architektoniczny projekt koncepcyjny opracowany w oparciu o ww. program użytkowy (wraz z wizualizacją komputerową projektowanego obiektu), po uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez zamawiającego w zakresie podstawowych rozwiązań przestrzennych, materiałowych i architektonicznych będzie stanowił podstawę do wykonania docelowej dokumentacji projektowej.
3. Wydania oświadczenia o kompletności dokumentacji.
4. Dokonania uzgodnień międzybranżowych.
5. Sprawdzenia dokumentacji przez osoby uprawnione.
6. Wykonania wszelkich innych niezbędnych opracowań, które są konieczne do realizacji inwestycji w ramach zleconej kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy.
7. Uzyskania pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego.
8. Projekt powinien przewidywać pierwsze wyposażenie zaprojektowanych pomieszczeń.
9. Pisemnego udzielania odpowiedzi na zapytania dotyczące projektu i zastosowanych rozwiązań.

3.2. Zagospodarowanie terenu
Powinno współgrać z otoczeniem, stosownie eksponować obiekty projektowane i kierunek głównego wejścia, zapewnić niezbędną komunikację pieszą i kołową, dostawę materiałów eksploatacyjnych, spełniać warunki ochrony ppoż. itp.

3.3. Architektura
Wymagana jest nowoczesna architektura podkreślająca funkcję obiektu, wkomponowana w istniejący teren i otoczenie. Zarazem koszty realizacji związane z architekturą powinny być optymalne i uzasadnione.

3.4. Konstrukcja
Powinna współgrać z architekturą, być optymalną dla tego typu obiektów, odznaczać się rozsądnym kosztem realizacji, być bezpieczną i trwałą oraz prostą w utrzymaniu i niskimi kosztami eksploatacji.

3.5. Instalacje:

3.5.1. Elektryczne :
Należy zaprojektować m. innymi:
- usytuowanie skrzynki złącza kablowego (uzgodnione z właściwym Zakładem Energetycznym),
- WLZ- et od złącza kablowego do budynku żłobka,
- układ pomiarowy (uzgodniony z właściwym Zakładem Energetycznym),
- rozdzielnie główną i funkcyjne (wentylacji, oświetlenia terenu, komputerową, kotłowni),
- WLZ- ty do poszczególnych rozdzielni,
- instalację gniazd wtykowych,
- instalację oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego kierunkowego,
- instalację komputerową (logiczną i zasilającą) w pomieszczeniach administracyjnych,
- instalację telefoniczną (wewnętrzną i przyłącze – na podstawie technicznych warunków z TPSA),
- instalację alarmową,
- instalację domofonową zewnętrzną (alternatywnie video-domofonową) od furtki do budynku żłobka
- instalację odgromową,
- instalację połączeń wyrównawczych.
Projektant zobowiązany jest do uzyskania:
- technicznych warunków przyłączenia do sieci energetycznej,
- technicznych warunków przyłączenia do sieci TPSA, (gdy wymagane)
- uzgodnienia usytuowania szafki złącza kablowego we właściwym Zakładzie Energetycznym,
- uzgodnienia układu pomiarowego we właściwym Zakładzie Energetycznym,
- uzgodnienia BHP i P. Poż. na projekcie branżowym,
W koszt projektu powinny być wkalkulowane (bez dodatkowego wynagrodzenia) wszelkie materiały, uzgodnienia i opłaty niezbędne do wykonania pełnego zakresu robót związanych z przedmiotowymi projektami branżowymi.
Załatwianie wszelkich formalności we właściwym Zakładzie Energetycznym i TPSA należy do Projektanta.

3.5.2. Sanitarne i grzewcze:

Należy zaprojektować:
W koszcie projektu powinny być uwzględnione przez Projektanta wszystkie uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę i realizacji obiektu:
- od ZWiK warunki przyłączenia wody i włączenia kanalizacji do sieci ze wszystkimi uzgodnieniami,
- od Rejonu Gazowniczego – warunki przyłączenia do sieci gazowej ze wszystkimi uzgodnieniami,
- od KGK wydz. Energetyki Cieplnej – warunki przyłączenia c.o. ze wszystkimi uzgodnieniami,
- uzgodnienia do projektów od rzeczoznawców BHP, P-POŻ oraz „ Sanepid”
Załatwienie wszelkich formalności w ZWiK, MSG „Gazownia”, KGK, u rzeczoznawców BHP, P-POŻ oraz w „Sanepidzie” należy do Projektanta.
Uwaga: Przy projektowaniu instalacji należy stosować nowoczesne rozwiązania ekologiczne i energooszczędne, zapewniające wymagane parametry temperaturowe, wilgotnościowe, oświetleniowe i inne.

3.6. Wykończenie
Należy stosować materiały estetyczne, trwałe i łatwe w utrzymaniu, stosowne do funkcji i klasy obiektu.
4. Część informacyjna
4.1. oświadczenie zamawiającego stwierdzające jego prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane - Zamawiający oświadcza, iż posiada prawo do dysponowania terenem na cale budowlane. (Stosowne dokumenty do wglądu u Zamawiającego);
4.2. dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia budowlanego z wymaganiami wynikającymi z odrębnych przepisów – uzyskanie przez Projektanta, w imieniu zamawiającego, decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, dokonanie uzgodnień wynikających z w/w decyzji,
4.3. przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego - Przy sporządzaniu projektu oraz wykonaniu zamierzenia budowlanego obowiązuje stosowny aktualny zbiór przepisów prawnych i norm, a w szczególności ustawa „Prawo Budowlane”. Obowiązują również zasady sztuki budowlanej oraz przepisy PPOŻ i BHP; SANEPID,
4.4. inwentaryzacja zieleni – w niezbędnym zakresie koniecznym do określenia koniecznych wycinek, wykazu do zagospodarowania i przesadzeń, wykona Projektant;
4.5. inwentaryzacja lub dokumentacja obiektów budowlanych - W niezbędnym zakresie zostanie sporządzona przez Projektanta;
4.6. porozumienia, zgody lub pozwolenia oraz warunki techniczne i realizacyjne związane z przyłączeniem obiektu do istniejących sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, c.o., energetycznych i teletechnicznych - Niezbędne wymienione dokumenty Wykonawca winien uzyskać po sporządzeniu projektu koncepcyjnego, w części umożliwiającej określenie zapotrzebowanie na media; dodatkowe wytyczne inwestorskie i uwarunkowania związane z budową i jej przeprowadzeniem - Zastosowane rozwiązania nie powinny powodować użytkowych uciążliwości dla okolicznych mieszkańców oraz otoczenia.
uzgodnienie lokalizacji obiektu w Zespole Uzgodnień Dokumentacji Projektowej oraz uzyskanie wszelkich innych uzgodnień wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,

uzyskanie warunków technicznych dla planowanego przedsięwzięcia,

Pożądane jest, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu i jego otoczenia oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje.

5. Zachowując charakter obiektu dokumentacja projektowo-kosztorysowa ma przede wszystkim na celu umożliwić:
5.1. Wyposażenie obiektu w niezbędne instalacje i urządzenia.
5.2. Stworzenie dogodnych funkcji użytkowych obiektu w tym sanitarnych,
5.3. Dostępność obiektu i pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych,


II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA – do dnia 10.05.2008r..
1. Wstępne założenia projektowe strony uzgodnią w terminie do dnia – w ciągu 15 dni po podpisaniu umowy.
2. Projektant w terminie 1,5 miesiąca od podpisania umowy przedstawi architektoniczną koncepcje programowo-przestrzenna i użytkową w dwóch wersjach – do wyboru przez Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny koncepcji i zajmie swoje stanowisko. W uzasadnionych przypadkach uwagi Zamawiającego muszą być uwzględnione w ostatecznej wersji projektu.
3. Projektant w terminie 2 miesięcy od podpisania umowy złoży wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedmiotowej inwestycji, zgodnie z przyjętą koncepcją projektanta zatwierdzoną przez Zamawiającego.
4. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy okres oczekiwania na wydanie warunków będzie dłuższy niż 8 tygodni pomimo prawidłowo złożonego wniosku.
5. Wykonawca zobowiązany jest w terminie realizacji zmówienia do uzyskania wszelkich niezbędnych
opracowań, uzgodnień, które są konieczne do realizacji inwestycji oraz prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę.


III.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.),tj.:

1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeśli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tzn. co najmniej w zakresie projektowania architektoniczno-budowlanego.
1.2. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a/ Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej 2 prace projektowe dotyczące kompleksowej budowy żłobka, przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi – elektryczna, grzewcza, sanitarna, a których należyte wykonanie zostanie potwierdzone dokumentem (referencjami) zamawiających, na rzecz których zamówienia te były realizowane.
Uwaga: wyżej wymagane rodzaje zamówień ( prac projektowych) mogą być wykazane przez Wykonawcę jako odrębne zadania lub jako kompleksowe opracowanie zawierające w/w branże.
b/ Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje zespołem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w n/w specjalnościach:
1.Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w obiektach w specjalności architektoniczno -budowlanej
2..Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności
konstrukcyjno- budowlanej.
3. Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
4. Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności
elektrycznej
oraz że w/w osoby legitymują się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganym przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Doświadczenie podwykonawców oraz wykonane przez nich prace projektowe nie będą brane pod uwagę przy ocenie czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocenie podlegać będzie wyłącznie Wykonawca i uczestnicy Konsorcjum.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III, Wykonawca zobowiązany jest do oferty sporządzonej na formularzu oferty stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, załączyć następujące dokumenty lub oświadczenia:

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie ( w przypadku Spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej).
3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy
( zał. nr 3).
4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( zał. nr 4).
5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( zał. nr 5). oraz dołączyć aktualne na dzień składania oferty zaświadczenia z właściwego oddziału Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz decyzje o nadaniu uprawnień zawodowych ( kserokopie uprawnień budowlanych do projektowania).
8. Wykaz wykonanych prac projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających ( referencje), że te usługi zostały wykonane należycie( zał. nr 6).

Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów lub oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. IV. 1,3,4,5,6).

V. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1.Zamawiający ustala, ze w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. W/w dokumenty mogą być przekazywane za pomocą faksu pod warunkiem, że zostanie niezwłocznie potwierdzony fakt ich otrzymania przez druga stronę.
Osoba uprawniona przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami:
Grażyna Cichecka – tel. (0 48) 611-71-43, fax (0 48) 614-20-48 Wydział Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pokój nr 12.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał SIWZ , bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej na której zamieszczono SIWZ.
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zamieszcza na stronie internetowej na której zamieszczono SIWZ

VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia wadium.

VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i upływa z dniem 09.11.2007r.
3. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy niż 60 dni.

VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą całość przedmiotu zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta powinna być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę/by upoważnioną/ne do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
4. Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami.
5. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę/ osobę upoważnioną/.
6. Oprawa oferty winna uniemożliwiać jej dekompletację.
7. Zaleca się aby Wykonawca uzyskał wszelkie informacje , które mogą być konieczne do sporządzenia oferty i podpisania umowy.
8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. w konsorcjum). W takim przypadku :
1) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
4) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. W przypadku spółki cywilnej powyższe pełnomocnictwo można zastąpić umową spółki.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz umożliwić identyfikację podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne.
5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
6) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta została wybrana, dostarczą Zamawiającemu przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne umowę regulującą współpracę wykonawców zawierającą co najmniej:
- strony umowy,
- przedmiot i cel działania konsorcjum
- zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich (precyzyjne określenie zadań jakie każda ze stron ma wykonać), sposób ich współdziałania,
- okres obowiązywania umowy ( obejmujący również okres rękojmi i gwarancji)
- sposób odpowiedzialności,
- obowiązki i uprawnienia partnerów, lidera i jego uprawnienia,
- regulacje prawne w stosunku do umowy konsorcjum.
Obowiązek złożenia umowy konsorcjum nie dotyczy wspólników spółki cywilnej wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców ( zał. nr 1 pkt. 7).


IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim
w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pokój nr 111 do dnia 11.10.2007 roku do godz. 1100.

2. Kopertę zewnętrzną nie oznakowaną nazwą Wykonawcy należy zaadresować :
Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5 z napisem : „Oferta w postępowaniu o zamówienie publiczne na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę żłobka w Kozienicach” z dopiskiem „ Nie otwierać przed 11.10.2007, przed godz. 1200.

3.Koperta wewnętrzna oprócz opisu j.w. musi zawierać nazwę i adres Wykonawcy.
4. W przypadku gdy Wykonawca nie jest w stanie złożyć oferty osobiście i przesyła ofertę pocztą, wykorzystując przy tym dodatkowe opakowanie zabezpieczające (kopertę wierzchnią lub opakowanie kartonowe tzw. „trzecie”) wówczas należy opakowanie zabezpieczające oznakować dopiskiem „OFERTA”, zachowując przy tym formę złożenia oferty określoną w pkt. 2 i 3 oraz miejsce i termin złożenia oferty określony w pkt. 1
5. Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.
6. Wykonawca składający ofertę osobiście w siedzibie zamawiającego może otrzymać pisemne potwierdzenie złożenia oferty wraz z numerem, jakim oznakowana została oferta.
7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie przed terminem składania ofert.
8. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta t.j. w dwóch zamkniętych kopertach (zewnętrznej i wewnętrznej), odpowiednio oznakowanych z dopiskiem „ZAMIANA”.
9. Wycofanie oferty może nastąpić poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (wg takich samych zasad jak wprowadzenie zmian) z napisem na zewnętrznej kopercie „WYCOFANIE”.
Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami; koperty wewnętrzne ofert wycofywanych nie będą otwierane.
Koperty oznakowane dopiskiem „ZAMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty.
10. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, po upływie terminu na wniesienie protestu.

X. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 11 października 2007 roku , o godz. 1200, w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Kozienicach , 26-900 Kozienice , ul. Parkowa 5 w pokoju nr 212 II piętro.
Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert.
2. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle informację z otwarcia ofert, na pisemny wniosek Wykonawcy.

XI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1.Cenę oferty w postaci łącznej ceny ryczałtowej za realizację całego przedmiotu zamówienia należy wskazać na formularzy oferty ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Cena oferty, zawierająca wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia wraz z kosztami nadzoru autorskiego na placu budowy, ma być wyrażona w PLN jako cena brutto oferty ( łącznie z należnym podatkiem VAT).
3. Cenę oferty należy wyliczyć wg. kalkulacji własnej.
4. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia stanu istniejącego obiektów, warunków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia i dokonania analizy prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający wyklucza możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

XI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Cena ofertowa brutto – 100%

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną ofertową brutto.
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów.
Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

Ocena ofert :

Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą :

Cena ofertowa minimalna /brutto/
W cena = -------------------------------------------------- x 10 pkt.
Cena oferty badanej /brutto/

Punkty wyliczone w danym kryterium przez każdego oceniającego członka Komisji zostaną zsumowane i pomnożone przez znaczenie % kryterium.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.

2. Ocenie w oparciu o w/w kryterium oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
Zamawiający powiadomi na piśmie o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
Wybranemu oferentowi zamawiający określi miejsce i termin podpisania umowy.

X. REGULACJE ZWIĄZANE Z UMOWĄ
1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ i zawiera istotne postanowienia i warunki, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
2. Zamawiający przewiduje rozliczenie wykonania przedmiotu zamówienia w następujący sposób:
- w roku 2007 finansowanie do posiadanych środków budżetowych z uwzględnieniem ceny ofertowej oraz warunków rozliczenia podanych w projekcie umowy – wykonanie projektu koncepcyjnego ,
- w roku 2008 końcowe rozliczenie.
3. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do zawarcia umowy w terminie określonym przez Zamawiającego w zawiadomieniu o wyniku przetargu, lecz nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty i nie później niż przed upływem terminu związania ofertą.
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszczalna jest zmiana spełnienia świadczenia przed zawarciem umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a wykonawca wyrazi na to zgodę. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia nie mogą dotyczyć zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania.
5. Wynagrodzenie brutto za przedmiot umowy nie będzie podlegać waloryzacji ze względu na inflację ani podlegać zmianie w przypadku ewentualnej zmiany wysokości podatku VAT.


XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Nie wymagane.

XII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki do siwz:
Nr 1 – Formularz oferty.
Nr 2 - Wzór umowy.
Nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1.
Nr 4 – Oświadczenie nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2.
Nr 5 – Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie.
Nr 6 – Wykaz wykonanych prac projektowych.
Nr 7 – Plan sytuacyjny.





Wybrana oferta
    
    genowefa   
©2003-2007 Urząd Miejski w Kozienicach
Projekt i wykonanie: ArtGabi.