18.04.2007
wyszukiwarka:     




2007-12-18

OP2120/IT/6/07 Zakup oprogramowania biurowego dla Urzędu Miejskiego w Kozienicach

OP2120/IT/6/07 Kozienice, 20.11.2007r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakup oprogramowania biurowego do komputerów dla Urzędu Miejskiego w Kozienicach

I. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice ul. Parkowa 5, woj. mazowieckie, tel. 0 48 614 71 00, fax. 0 48 614 20 48.
Adres internetowy zamawiającego: www.kozienice.pl.
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa.

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Zakup oprogramowania biurowego do komputerów dla Urzędu Miejskiego w Kozienicach
Rodzaj zamówienia: dostawa.
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania biurowego do komputerów dla Urzędu Miejskiego w Kozienicach:
1. Microsoft Office 2007 OLP NL GOVT – 65 szt.
2. Microsoft Project 2007 OLP NL GOVT- 2 szt.
3. Norma 4 - 2 szt.
4. Autocad LT 2008 pl - 1 szt.
Wspólny Słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 302 41 000 - 0.
Czas trwania zamówienia: 14 dni.

Wadium: nie wymagane.

Tryb udzielania zamówienia: przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: najniższa cena ( cena brutto – 100%)
Aukcja elektroniczna: nie będzie wykorzystana
SIWZ dostępna na stronie: www.kozienice.pl i pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.
Termin składania ofert: 14/12/2007 godz. 11:00 miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. 111.
Termin związania ofertą: 14 dni.
Zamówienie nie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych - 30.11.2007r.


ZAMAWIAJĄCY:


.........................................


Specyfikacja
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zakup oprogramowania do komputerów dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Kozienicach, o szacunkowej wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych,.

CPV: 30241000-0

1. Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego:Urząd Miejski w Kozienicachul. Parkowa 526-900 KozieniceNIP: 8121000724REGON: 000523749Fax: (0-48) 6142048Tel: (0-48) 6117109
2. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz.1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560).Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:· Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560);· Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605);· Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 610).Ogłoszenie o postępowaniu umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych, zamieszczono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz umieszczono na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Kozienicach www.kozienice.pl .Zgodnie z art. 42 ust. 1 i2 ustawy Zamawiający umieści SIWZ na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Kozienicach www.kozienice.pl oraz na wniosek Wykonawcy przekaże mu SIWZ w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie przekazywana nieodpłatnie.
3. Opis przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania biurowego do komputerów dla Urzędu Miejskiego w Kozienicach:1. Microsoft Office 2007 OLP NL GOVT – 65 szt.2. Microsoft Project 2007 OLP NL GOVT- 2 szt.3. Norma 4 - 2 szt.4. Autocad LT 2008 pl - 1 szt.
4. Termin wykonania zamówieniaZ wykonawcą wybranym w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta umowa na dostarczenie oprogramowania do dnia 28.12.2007r.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP,e) zaakceptują założenia do umowy przedstawione w SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcyw celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:Wykonawca wraz z wypełnioną ofertą – załącznik nr 2 do SIWZ, składa:- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg załącznika nr 3 do SIWZ,- arkusz kalkulacyjny – wg załącznika nr 4 do SIWZ,- zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy PZP wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy,- w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Oświadczenia wykonawcy winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie,- jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
7. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:1) Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na adres: Urzad Miejski w Kozienicachul. Parkowa 526-900 KozieniceFax: (0-48) 6142048Tel: (0-48) 6117109Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną z zachowaniem formy pisemnej tj. potwierdzając na piśmie przekazaną wiadomość listem poleconym na adres Zamawiającego.2) Osobą ze strony Zamawiającego upoważnionego do kontaktowania się z Wykonawcami są:Piotr KOHUT, tel. (0-48) 6147109 – w kwestii przedmiotu zamówienia3) Wykonawca może na piśmie zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień chyba, że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynęła na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.4) Pytania należy przesłać faksem na dane kontaktowe wcześniej zamieszczone z podanym w temacie tytułem przetargu. W ślad za faksem, Wykonawca powinien potwierdzić pytania na piśmie i przekazać pisemnie na adres Zamawiającego. Terminy rozpoczynają swój bieg od daty doręczenia pytania faksem.5) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania oraz na stronie internetowej. Wyjaśnienia zostaną przekazane przez Zamawiającego faksem na numery faksów wskazane przez Wykonawców przy odebraniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia a następnie potwierdzone pisemnie.6) W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz zamieszcza na stronie internetowej.7) Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia niezbędny będzie dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. 8) O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz zamieści tą informację na stronie internetowej.9) Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.10) Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania formy pisemnej postępowania.
8. Opis wymagania dotyczące wadium:Nie dotyczy
9. Termin związania ofertą: Wykonawcy pozostają związani ofertą 14 dni od upływu terminu do składania ofert.
10. Opis sposobu przygotowania ofert:Oferta musi posiadać formę pisemną, sporządzoną w języku polskim wg druku stanowiącego załącznik nr 2, pismem maszynowym, komputerowym lub niezmywalnym atramentem, w sposób trwały i czytelny. Druk ten powinien stanowić pierwsze strony oferty. Oferta musi być podpisana i opieczętowana pieczęcią imienną i firmową przez przedstawiciela (przedstawicieli) oferenta upoważnionego do reprezentowania firmy. Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami muszą być spięte we właściwej kolejności, a każda strona powinna być opatrzona kolejnym numerem. Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których oferent naniósł zmiany w treści oferty, muszą być parafowane i opieczętowane pieczęcią imienną przez osobę (osoby) podpisującą ofertę.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawca składa tylko jedną ofertę. Części oferty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, na których udostępnienie Wykonawca nie wyraża zgody, powinny zostać przez Wykonawcę wyraźnie oznaczone.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty zostanie doręczone Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Powiadomienie powinno być doręczone w zamkniętej i zapieczętowanej kopercie oznaczonej napisem określonym w pkt. 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowo z napisem „ZMIANA” albo „WYCOFANIE”.
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:Oferent powinien złożyć ofertę w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Kozienicach przy ul. Parkowej 5 pokój nr 111 w godzinach 800 – 1400 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego do dnia 14.12.2007r. do godz. 1100 w zamkniętej kopercie zaadresowanej na zamawiającego, posiadającej wyraźne pieczęcie z nazwą i adresem oferenta, oznaczonej: „Oferta na zakup oprogramowania do komputerów - nie otwierać przed dniem 14.12.2007r. godz. 1200”. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego Urzędu Miejskiego w Kozienicach przy ul. Parkowej 5 pokój nr 212 w dniu 14.12.2007r. o godz. 1200.Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający przekaże zebranym Wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji. Po otwarciu ofert przekazane zostaną następujące informacje: nazwa i siedziba Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, warunki płatności, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji oraz cena.
12. Opis sposobu obliczenia ceny:· Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN z wyodrębnieniem należnego podatku VAT, gdy Wykonawca nie jest zwolniony z tego podatku;· Cena podana w każdej ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego;· Cena może być tylko jedna za oferowaną dostawę, nie dopuszcza się wariantowości cen;· Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w arkuszu kalkulacyjnym stanowiących załącznik nr 4, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
13. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się posługiwał przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania i oceny, jeżeli:· oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją;· z treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją;· złożone oświadczenia, dokumenty i zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione;· oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:CENA – 100%
14. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:1) Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie.2) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.3) W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców wspólne ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne.4) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie:· zamieszczone w siedzibie Zamawiającego poprzez wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń;· zamieszczone na stronach portalu internetowego Wojsk Lądowych.5) Wykonawcy, którzy złożyli ofertę zostaną zawiadomieni niezwłocznie o dokonanym wyborze. W zawiadomieniu Zamawiający poda:· nazwę (firmę);· siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano z uzasadnieniem jej wyboru;· nazwy, siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert,· ceny złożonych ofert,· uzasadnienie wyboru,· Wykonawców, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,· Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.6) Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej nie wcześniej niż po upływie 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty. O miejscu i terminie podpisania Umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem.
15. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:Nie dotyczy
16. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawach zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zawierający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:Założenia do umowy.1) Strony umowy.2) Podstawa zawarcia umowy.- Umowę zawarto w wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560).3) Przedmiot umowy.- Przedmiotem umowy jest zakup oprogramowania do komputerów wg. zał. nr 1.4) Zobowiązania stron.- Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie polegającą na dostarczeniu oprogramowania do komputerów w nw. terminie, zgodnie z ofertą przedstawioną w formularzu ofertowym.- Podstawą rozliczeń finansowych będzie suma opłat za :a. dostarczenie oprogramowania do komputerów.5) Termin realizacji zamówienia.- Do dnia 28.12.2007r.6) Opłaty.- Zgodnie z przedstawioną ofertą.- Termin płatności 14 dni od daty dostarczenia faktury.7) Postanowienia końcowe.-Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej aneksu do umowy, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, przy czym nie wymaga aneksowania umowy zmiana rachunku bankowego, do dokonania którego wystarczające jest powiadomienie Wykonawcy.- W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.- Wszystkie spory mogące wyniknąć na tle wykonywania niniejszej umowy będą rozstrzygane polubownie na drodze negocjacji, a w przypadku braku porozumienia przez Sąd Powszechny w Kozienicach.- Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i dwa dla Zamawiającego.
17. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia:1) Wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560).2) Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do Zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.3) Protest dotyczący postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.4) Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie lub wniesiony przez podmiot nieuprawniony.5) Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.6) Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.7) Zamawiający rozstrzyga jednocześnie wszystkie protesty, o których mowa w art. 183 ust. 1 pkt. 1-4 w terminie 10 dni od upływu ostatniego z terminów na wniesienie protestu. Inne protesty, nie wymienione w art. 183 ust. 1 zamawiający rozstrzyga w terminie 10 dni od dnia jego wniesienia.8) Brak rozstrzygnięcia protestu w terminach, o których mowa w ppkt. 7 uznaje się za jego oddalenie.
18 Koszty udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19 Ogłoszenie wyników przetargu:- Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną zamieszczone zgodnie z wymogami ustawy – Prawo zamówień publicznych, w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Kozienicach www.kozienice.pl - Niezależnie od publikacji informacji o których mowa powyżej Wykonawcy którzy złożyli oferty zostaną zawiadomieni pisemnie o wyborze najkorzystniejszej oferty, o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone oraz o wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia.
20 Postanowienia końcowe.-Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.- Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści wniosków, ofert i protokołu po upływie terminu ich składania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania.- Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:· Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku,· Zamawiający wyznaczy termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów,· Zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty,· udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie Zamawiającego w czasie godzin jego urzędowania.
Załączniki:Załączniki składają się na integralną część specyfikacji:· Wykaz oprogramowania do komputerów – Załącznik nr 1,· Formularz ofertowy – Załącznik nr 2,· Oświadczenie wykonawcy – Załącznik nr 3,· Arkusz kalkulacyjny – Załącznik nr 4.











Załącznik nr 1



WYKAZ OPROGRAMOWANIA DO KOMPUTERÓW




Lp. NAZWA ILOŚĆ
1 Microsoft Office 2007 OLP NL GOVT 65 szt.
2 Microsoft Project 2007 OLP NL GOVT 2 szt.
3 Norma 4 2 szt.
4 Autocad LT 2008 pl 1 szt.



Załącznik nr 2


WZÓR


FORMULARZ OFERTOWY
NA ZAKUP OPROGRAMOWANIA DO KOMPUTERÓW
W POSTĘPOWANIU W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO



Działając w imieniu i na rzecz:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
NIP ...............................................................................................................................................
REGON ........................................................................................................................................

Informacje o przedmiocie działalności Wykonawcy:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................

Numer konta bankowego i nazwa banku, w którym prowadzony jest rachunek podstawowy:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................

Imiona i nazwiska osób upoważnionych do reprezentowania i składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................



W odpowiedzi na ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „ZAKUP OPROGRAMOWANIA DO KOMPUTERÓW” prowadzonego przez Urząd Miejski w Kozienicach składamy niniejsza ofertę.

Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz akceptujemy jej ustalenia.


Oferujemy realizację zamówienia zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, za poniższe ceny.


Cena netto: ............... zł

Podatek VAT w kwocie: ......................... zł

Cena brutto: ................ zł

(słownie: ................................................................................)
zgodnie z arkuszem kalkulacyjnym zał. nr 4


W przypadku wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego.
Załącznikami do niniejszego formularza, stanowiącymi integralną część oferty są:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................

(miejscowość, data) (podpis i pieczęć imienna Wykonawcy)



Załącznik nr 3


OŚWIADCZENIA WYKONAWCY




Nazwa Wykonawcy:

.........................................................................................................

.........................................................................................................

............................................................................................

Nazwa zadania:
ZAKUP OPROGRAMOWANIA DO KOMPUTERÓW.

CPV: 30241000-0
1. Oświadczamy, że posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Oświadczamy, że posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Oświadczamy, że znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP.








..................., dnia ............. ............................................(pieczęć i podpis Wykonawcy)







* niepotrzebne skreślić





Załącznik nr 4

ARKUSZ KALKULACYJNY


Nazwa Wykonawcy:

.........................................................................................................

.........................................................................................................

............................................................................................

Nazwa zadania:
ZAKUP OPROGRAMOWANIA DO KOMPUTERÓW.

CPV: 30241000-0

Lp. Rodzaj oprogramowania j.m. Cena jednostkowa Ilość przewidywana Cena oferowana netto (poz. 4 x 5) Podatek VAT Cena brutto(poz. 6 + 8)
% Kwota
1 2 3 4 5 6 7 8 9
1. Microsoft Office 2007 OLP NL GOVT 1 szt. 65
2. Microsoft Project 2007 OLP NL GOVT 1 szt. 2
3. Norma 4 1 szt. 2
4. Autocad LT 2008 pl 1 szt. 1
RAZEM


..................., dnia ............. ............................................(pieczęć i podpis Wykonawcy)




Zapytania:
Czy Urząd posiada licencje na program kosztorysowy Norma ?
Tak Urząd Posiada 2 licencje na program kosztorysowy Norma w wersji 3.X


Wybrana oferta
    
    genowefa   
©2003-2007 Urząd Miejski w Kozienicach
Projekt i wykonanie: ArtGabi.