18.04.2007
wyszukiwarka:     




2009-09-15

OP. 2120/IT/7/09 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Kozienice: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Numer ogłoszenia: 319010 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 6.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 serwery rack 19 1U, 5 UPS ok. 1,5 KV rack 19, 1 komputer typu LAPTOP, 1 x storage do rack 19, 1 x storage do rack 19, 10 dysków twardych Serial-ATA o pojemności 2 TB, 4 dyski twarde o pojemności 500 GB, 2 dyski sieciowe o pojemności 2 TB każdy, 15 sztuk pamięci DDR1 o pojemności 1 GB, 4 drukarki laserowe, 6 drukarek laserowych, 1 drukarka A3, 1 urządzenie wielofunkcyjne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.24.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 13. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 13.1. Wysokość wadium. 13.1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 500,00 zł słownie PLN: dwa tysiące pięćset złotych 13.1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 29 września 2009r. do godz. 1145. 13.1.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 13.2. Forma wadium: 13.2.1. Wadium może być wniesione w następujących formach: 13.2.1.1. pieniądzu; 13.2.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 13.2.1.3. gwarancjach bankowych; 13.2.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 13.2.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 13.2.2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 13.2.2.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 13.2.2.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 13.2.2.3. kwotę gwarancji, 13.2.2.4. termin ważności gwarancji 13.2.2.5. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 13.2.2.5.1. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, 13.2.2.5.2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 13.2.2.5.3. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 13.2.3. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 13.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 13.3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 44 1240 5703 1111 0000 4904 2762 z dopiskiem wadium - sprzęt komputerowy. 13.3.2. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 13.3.3. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach, wystawione na Zamawiającego należy złożyć w oryginale - oryginał wadium należy złożyć w kasie Zamawiającego, pok. Nr 107. Do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 13.4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 13.5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 13.6. Żądanie ponownego wniesienia wadium, przedłużenia okresu ważności wadium albo wniesienie nowego wadium na przedłużony okres związany ofertą przez Wykonawców. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, jeśli zajdą okoliczności opisane w art. 46 ust. 3 Ustawy PZP. 13.7. Utrata wadium. 13.7.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.7.1.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 13.7.1.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 13.7.1.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub wystąpiły okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 13.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 8.1. W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PzP. 8.2. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 8.2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 8.2.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 8.2.1.2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 8.2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU Wraz z ofertą sporządzoną na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ należy załączyć: 9.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymagań serwisowych i gwarancyjnych na druku stanowiącym załącznik nr 3. 9.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 5. 9.4. Potwierdzenie spełnienia wymagań technicznych na druku stanowiącym załącznik nr 6. 9.5. Wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć innemu podmiotowi (na druku oferty). 9.6. Stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 9.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 9.8. Wykonawca może zastrzec w ofercie, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. UWAGA: 1. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1.1. pkt. 9.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 1.1.a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 2 znajdują odpowiednie zastosowanie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.kozienice.pl/index.php?dz=przetargi&op=przetargi_opis&id=1609.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 11:45, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Kozienicach, ul. Parkowa 5, pok. Nr 111.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane ze środków budżetu Gminy oraz współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Rolniku! Czas na nowy zawód - Szkolenia i doradztwo dla osób odchodzących z rolnictwa w ramach POKL Priorytetu VIII Regionalne Kadry Gospodarki; Działanie 8.1 Rozwój Pracowników i Przedsiębiorstw w Regionie; Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie Procesów Adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie..


Specyfikacja
Zmiana siwz związana z terminem składania ofert


Wybrana oferta
    
    genowefa   
©2003-2007 Urząd Miejski w Kozienicach
Projekt i wykonanie: ArtGabi.