18.04.2007
wyszukiwarka:     




2010-02-03

OG 2110/3/2010 Dostawa materiałów eksploatacyjnych OG 2110/3/2010 Dostawa materiałów eksploatacyjnych

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg nieograniczony na „DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK ”.

Specyfikacja
Urząd Miejski w Kozienicach

26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5,
tel. (48) 611 71 00, fax. (48) 614 20 48
http://www.kozienice.pl.
________________________________________________________
znak sprawy nadany przez Zamawiającego: OG 2110/3/2010

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
(SIWZ)
w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:

„DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK ”

Wartość szacunkowa zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zatwierdzam:
......................................
Kozienice dnia 02.02.2010 r.


Zamówienie zostanie udzielone na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych / tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr.223 poz.1655 z późn.zm./ .

1. Zamawiający:
Urząd Miejski w Kozienicach,
26-900 Kozienice,
ul. Parkowa 5,
fax: (048) 614-20-48.
NIP 812 100 07 24
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.39 ustawy z dnia 29.01.2004r. ”Prawo zamówień publicznych” / tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm./
Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy ustawy ”Prawo zamówień publicznych” /Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm./ zwanej dalej „ustawą Pzp”, przepisy wykonawcze wydane na jej podstawie, w sprawach nieuregulowanych ustawą, przepisy ustawy – kodeks cywilny oraz uregulowania wynikające ze SIWZ.
3. Opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Kozienicach.
2. Oznaczenie wg. Słownika CPV: Wkłady drukujące - 30192113-6, Dyskietki –
30237320-8, Płyty CD-R, DVD – 30217340-8, Taśmy do drukarek 30192320-0
3. Zamówienie dotyczy dostawy poszczególnych asortymentów przedmiotu zamówienia zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
4. Materiały winny być oryginalne nie regenerowane. Za oryginalny asortyment Zamawiający rozumie - fabrycznie nowy, posiadający znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin ważności, nie regenerowany i nie napełniany ponownie.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr.1
6. Towar uważa się za dostarczony, jeżeli będzie dowieziony, złożony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zinwentaryzowany w obecności Zamawiającego i Wykonawcy oraz potwierdzony na dokumencie dostawy przez Zamawiającego.
7. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego o którym mowa w
art. 67 ust. 1 pkt.7
4. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia podpisania umowy na dostawę do 31.12.2010 r.

5. Warunki udziału w postępowaniu i wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

A. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (J. tekst Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. ) oraz spełniający warunki dodatkowe określone w niniejszej dokumentacji.
B. Wykonawca powinien zapoznać się z całością niniejszej dokumentacji.
C. Niniejszą dokumentację można wykorzystać jedynie zgodnie z jej przeznaczeniem.
D. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
E. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty jakie Wykonawca przewiduje z tytułu realizacji zamówienia w tym koszty transportu załadunku, rozładunku.
F. Cena oferty brutto musi zawierać cenę netto plus obowiązujący podatek VAT.
G. Oferta zawiera : załącznik nr.2, załącznik nr.3 , załącznik nr.4


6.Dokumentacja przetargowa udostępniana Wykonawcom
1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1
2. oferta przetargowa – zał. nr.2
2. formularz cenowy – zał. nr. 3
3. oświadczenie Wykonawcy że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4/ i w
art.24 ust.1- zał. nr 4
4. wzór umowy - zał. nr 5

7. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIEM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO OSOBY UPRAWNIONEJ DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

7.1 Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
7.2. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcą jest: Marianna Włodarczyk, fax (0 48) 614 20 48 Wydział Organizacyjno Gospodarczy Urzędu Miejskiego w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pokój nr 115. Informacje i wyjaśnienia uzyskać można od poniedziałku do piątku w godzinach 800 – 1430.

8. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9. Termin związania ofertą
Wykonawcy związani są złożoną przez siebie ofertą przez 30 dni.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy niż 60 dni.

10. Opis sposobu przygotowania ofert.
A. Ofertę sporządzić należy w języku polskim, pismem maszynowym lub ręcznie /czytelnym pismem/, nieścieralnym atramentem lub tuszem.
B. Formularz cenowy należy wypełnić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej dokumentacji.
C. Wszystkie wzory zawarte w niniejszej dokumentacji, należy wypełnić ściśle wg wskazówek:,
D. Ma być podana cena każdej pozycji.
D Ofertę podpisują osoby uprawnione.
F. Wszystkie naniesione w ofercie poprawki powinny być przez Wykonawcę autoryzowane podpisem osoby uprawnionej.
G. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
H. Wykonawca może złożyć ofertę zamienną /wprowadzającą zmiany lub wycofującą wcześniej złożoną ofertę/ jedynie przed upływem terminu składania ofert.
I. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
- wypełnione i podpisane przez Wykonawcę formularze stanowiące załączniki Nr: 2,3,4,
J. Opakowanie ofert
1. Oferty należy składać w nieprzejrzystych, trwale zamkniętych kopertach lub opakowaniach
2. koperta oferty powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego
z dopiskiem „ oferta na zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek” oraz „Nie otwierać przed 11.02.2010r.”
3. koperty ofert zamiennych powinny odpowiadać wymogom określonym jak wyżej i posiadać zmieniony dopisek: „oferta zamienna na zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek” oraz „Nie otwierać przed 11.02.2010r.”

11. Miejsce, termin składania i otwarcia ofert
A. Ofertę złożyć w siedzibie Zamawiającego pok. 111 /sekretariat, nie później niż do dnia
11.02.2010r. do godz.1145
B. Oferty złożone po terminie, bądź otrzymane
w naruszonych lub nie zamkniętych kopertach - będą zwrócone wykonawcy bez otwierania.
Otwarcie ofert
a. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w dniu 11.02.2010 r. o godz. 1200 w pok. 212 / sala konferencyjna /.
b. Powody odrzucenia oferty
1.Jest niezgodna z ustawą
2.Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt3 ustawy p.z.p.
3.Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4.Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
5.Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
6.Zawiera błędy w obliczeniu ceny
7.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3;
8.Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów

12. Opis sposobu obliczenia ceny – zgodnie z załącznikiem nr.3

A. Cena powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia,
B. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr.3 podając ceny jednostkowe brutto
/kol.nr.6 załącznika nr.3, cenę brutto asortymentu / kol. nr. 7 załącznika nr.3/ oraz łączną
cenę brutto za cały przedmiot zamówienia / wiersz razem załącznika nr.3/ i łącznie wyliczoną
cenę brutto podać na formularzu załącznik nr.2 oferty przetargowej.
C. Wszystkie wartości podane w ofercie muszą być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
D. Jeżeli zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

13. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty, wraz podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

A. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie stosował jedno kryterium – 100% cena
B. Zamawiający do porównania ofert przyjmie łączną cenę brutto oferty.
C. Za poprawną uważa się cenę jednostkową podaną w kolumnie nr. 6 załącznika nr. 3
D. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a. zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania
b. nie zostaną odrzucone przez zamawiającego
E. O dokonanym wyborze Wykonawcy i wyniku postępowania, Zamawiający powiadomi
wszystkich uczestników postępowania.
Sposób obliczania:
x100 = ilość punktów

14. Istotne warunki umowy
A. Wzór umowy stanowi załącznik nr.4 do niniejszej SIWZ
B. Zgodnie z art.139 i 140 ustawy Prawo zamówień publicznych umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
C. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy, w terminie określonym przez zamawiającego.
15. Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej zgodnie z Działem VI ustawy PZP

Załącznik nr.1
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Kozienicach.
2.Zamówienie dotyczy dostawy poszczególnych asortymentów przedmiotu zamówienia zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
3.Materiały winny być oryginalne nie regenerowane. Za oryginalny asortyment Zamawiający rozumie - fabrycznie nowy, posiadający znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin ważności, nie regenerowany i nie napełniany ponownie.
4.Towar uważa się za dostarczony, jeżeli będzie dowieziony, złożony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zinwentaryzowany w obecności Zamawiającego i Wykonawcy oraz potwierdzony na dokumencie dostawy przez Zamawiającego.
5.Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego o którym mowa w
art. 67 ust. 1 pkt.7

.Lp. Przedmiot zamówienia Kod wg. CPV J.m.
Ilość jaką zakupimy
1. 2. 3. 4. 5.
1. Dyskietki 1,44MB w plastikowym opakowaniu 30237320-8 op. 10 szt. 200
2. Płyty CD-R
min.700 MB,X-32 w kopercie 30217340-8 szt. 700
3. Płyty CD-RW
min. 700 MB ,X-12 w kopercie 30217340-8 szt. 50
4. Płyty DVD + - RW w opakowaniu plastykowym 30217340-8 szt. 100
5. Taśma do drukarki Panasonic
KX-P3696 30192320-0 szt. 15
6. Taśma do drukarki OKI 521 30192320-0 szt. 5
7. Taśma do drukarki EPSON FX 1180 plus 30192320-0 szt. 25
8. Toner Canon do kserokopiarki 6216 30192113-6 szt. 8
9. Toner do kserokopiarki CANON IR 3300 30192113- 6 szt.
8
10. Toner do kserokopiarki PANASONIC WORKIO 2010 30192113-6 szt. 5
11. Toner do kserokopiarki Canon IR 1600
30192113-6 szt 5
12. Toner do kserokopiarki Canon IR 3045N 30192113-6 szt. 15
13. Toner do drukarki HP LaserJet 1100 30192113-6 szt. 5
14. Toner do drukarki HP Laser Jet 6 L 30192113-6 szt 5
15. Tusz do drukarki HP 1510 czarny C8765EE BA3 30192113-6 szt. 10
16. Tusz do drukarki HP 1510 color C9361E
30192113-6 szt. 20
17. Toner do drukarki HP 2015 Q7553X 30192113-6 szt. 25
18. Tusz drukarki HP 710C, 720C, 1120C — kolor
c 1823 DE 30 ml. 30192113-6 szt. 10
19. Tusz drukarki HP 710C, 720C, 1120C—czarny
51645 AE 42 ml. 30192113-6 szt. 20
20. Tusz do drukarki HP Photosmart 7100 30192113-6 Komplet kolorowych 5
21. Tusz do drukarki HP Photosmart 7100 – czarny 30192113-6 szt. 5
22. Tusz do HP 920 czarny
C 6615DE 25 ml. 30192113-6 szt 60
23. Tusz do HP 920 kolor
C 6578D AE 38 ml. 30192113-6 szt 20
24. Tusz do HP DJ 840 czarny c 6615 DE 25 ml. 30192113-6 szt 60
25. Tusz do HP DJ 840 kolor
C 6625 AE 15 ml. 30192113-6 szt 25
26. Toner do HP 2500 L
- czarny c 9700A 30192113-6 szt 2
27. Toner do HP 2500 L- kolor cyjan c 9701 A 30192113-6 szt 1
28. Toner do HP 2500L- kolor magenta c 9703 A 30192113-6 szt. 1
29. Bęben do drukarki HP 2500 L 30192113-6 szt. 1
30 Toner HP 2500 L – kol.Yellow c 9702 A 30192113-6 szt. 1
31. Toner HP 1010 i 1020 30192113-6 szt. 120
32. Tusz do HP-5550 – czarny c 6656 AE 19ml 30192113-6 szt. 60
33. Tusz do HP-5550 – kolor c 6657 BA5 17 ml. 30192113-6 szt 30
34. Tusz do HP1315 – czarny CB727 AEBA5 - 10 ml. 30192113-6 szt 30
35. Tusz HP 1315 – kolor CB728 AE BA5 - 8 ml. 30192113-6 szt. 15
36. Toner do drukarki LaserJet 1600 czarny Q6000A 30192113-6 szt. 5
37. Toner do drukarki LaserJet 1600 błękitny Q6001A 30192113-6 szt. 2
38. Toner do drukarki LaserJet 1600 żółty Q6002A 30192113-6 szt. 2
39. Toner do drukarki LaserJet 1600 purpurowy Q6003A 30192113-6 szt 2
40. Tusz HP 339 – C8767EE BA3 30192113-6 szt. 15
41. Tusz HP 344 – C9505 EE /dwupak/ 30192113-6 szt. 10
42. Tusz do HP 4180 – C 9351CE czarny 30192113-6 szt. 40
43. Tusz do HP 4180 – 9352CE kolor 30192113-6 szt. 30

44. Tusz do HP 338 – C8765EE BA3 30192113-6 szt. 40
45. Tusz do HP D 4360 – CB 336 EE 30192113-6 szt. 20
46. Tusz do HP D 4360 – CB 337 EE 30192113-6 szt. 15
47. Toner Canon IR C2380 Black 30192113-6 szt. 10
48. Toner Canon IR C2380 Mageneta 30192113-6 szt. 5
49. Toner Canon IR C2380 Yellow 30192113-6 szt. 5
50. Toner Canon IR C2380 Cyan 30192113-6 szt. 5
51. Tusz Purpurowy
C9416A 30192113-6 szt. 5
52. Tusz Żółty C9417A 30192113-6 szt. 5
53. Tusz Błękitny C9415A 30192113-6 szt. 5
54. Tusz Czarny matowy C9412A 30192113-6 szt. 5
55. Tusz Jasnoszary C9414A 30192113-6 szt. 5
56. Tusz Jasnobłękitny C9418A 30192113-6 szt. 5
57. Tusz Czarny fotograficzny C9413A 30192113-6 szt. 5
58. Tusz Jasnopurpurowy C9419A 30192113-6 szt. 5
59. Toner do drukarki HP 2055 CE505A 30192113-6 szt. 30
60. Toner do drukarki HP 1006 CB435A
30192113-6 szt. 30
61. Tusz do HP 7780 czarny C9396AE 30192113-6 szt. 5
62. Tusz HP 7780 żółty C9393AE 30192113-6 szt. 5
63. Tusz HP 7780 błękitny C9391AE 30192113-6 szt. 5
64. Tusz HP 7780 purpurowy C9392AE 30192113-6 szt. 5
RAZEM X X X


Załącznik nr 2

.............................................
/Miejscowość i data/
Nazwa wykonawcy/

..................................................................................
..................................................................................
adres ..........................................................................
województwo .............................................................
adres do korespondencji ............................................
NIP ........................ REGON .....................................
tel...............................................................................
fax na który zamawiający ma przesyłać korespondencję.................................


OFERTA PRZETARGOWA

Urząd Miejski w Kozienicach
ul. Parkowa 5
26-900 Kozienice

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu publicznym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:

„ Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek”

uwzględniając zakres zamówienia, warunki i wymagania zawarte w siwz składamy niniejszą ofertę:

1. Po zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia oraz uzyskaniu wszelkich niezbędnych informacji,
oferujemy wykonanie dostawy, będącej przedmiotem zamówienia za cenę brutto............................................ PLN,
słownie: ……………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

w tym cena netto......................................... zł.

2.Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami przystąpienia do przetargu nieograniczonego określonymi w siwz i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nich zawarte.

3.Oświadczamy, że powyższa cena zawiera wszystkie koszty, jakie ponosi zamawiający w przypadku wyboru niniejszej oferty.

4. Oświadczamy, że w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach zawartych w siwz i projekcie umowy, w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego .

5.Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w siwz
6. Integralną część oferty stanowią następujące dokumenty :
1/ Załącznik nr. 2,3,4
Nazwisko i imię, pieczęć wykonawcy/wykonawców

..........................................................................................
/upoważniony do podpisania niniejszej oferty przetargowej/

Załącznik nr.3
Formularz cenowy

Oferujemy sprzedaż przedmiotu zamówienia w cenach stałych w roku 2010 r.

.Lp. Przedmiot zamówienia Kod wg. CPV J.m.
Ilość szt.
Cena jednostkowa /brutto/
Łączna cena brutto
5x6=7
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. Dyskietki 1,44MB w plastikowym opakowaniu 30237320-8 op. 10 szt. 200
2. Płyty CD-R
min.700 MB,X-32 w kopercie 30217340-8 szt. 700
3. Płyty CD-RW
min. 700 MB ,X-12 w kopercie 30217340-8 szt. 50
4. Płyty DVD + - RW w opakowaniu plastykowym 30217340-8 szt. 100
5. Taśma do drukarki Panasonic
KX-P3696 30192320-0 szt. 15
6. Taśma do drukarki OKI 521 30192320-0 szt. 5
7. Taśma do drukarki EPSON FX 1180 plus 30192320-0 szt. 25
8. Toner Canon do kserokopiarki 6216 30192113-6 szt. 8
9. Toner do kserokopiarki CANON IR 3300 30192113- 6 szt.
8
10. Toner do kserokopiarki PANASONIC WORKIO 2010 30192113-6 szt. 5
11. Toner do kserokopiarki Canon IR 1600
30192113-6 szt 5
12. Toner do kserokopiarki Canon IR 3045N 30192113-6 szt. 15
13. Toner do drukarki HP LaserJet 1100 30192113-6 szt. 5
14. Toner do drukarki HP Laser Jet 6 L 30192113-6 szt 5
15. Tusz do drukarki HP 1510 czarny C8765EE BA3 30192113-6 szt. 10
16. Tusz do drukarki HP 1510 color C9361E
30192113-6 szt. 20
17. Toner do drukarki HP 2015 Q7553X 30192113-6 szt. 25
18. Tusz drukarki HP 710C, 720C, 1120C — kolor
c 1823 DE 30 ml. 30192113-6 szt. 10
19. Tusz drukarki HP 710C, 720C, 1120C—czarny
51645 AE 42 ml. 30192113-6 szt. 20
20. Tusz do drukarki HP Photosmart 7100 30192113-6 Komplet kolorowych 5
21. Tusz do drukarki HP Photosmart 7100 – czarny 30192113-6 szt. 5
22. Tusz do HP 920 czarny
C 6615DE 25 ml. 30192113-6 szt 60
23. Tusz do HP 920 kolor
C 6578D AE 38 ml. 30192113-6 szt 20
24. Tusz do HP DJ 840 czarny c 6615 DE 25 ml. 30192113-6 szt 60
25. Tusz do HP DJ 840 kolor
C 6625 AE 15 ml. 30192113-6 szt 25
26. Toner do HP 2500 L
- czarny c 9700A 30192113-6 szt 2
27. Toner do HP 2500 L- kolor cyjan c 9701 A 30192113-6 szt 1
28. Toner do HP 2500L- kolor magenta c 9703 A 30192113-6 szt. 1
29. Bęben do drukarki HP 2500 L 30192113-6 szt. 1
30 Toner HP 2500 L – kol.Yellow c 9702 A 30192113-6 szt. 1
31. Toner HP 1010 i 1020 30192113-6 szt. 120
32. Tusz do HP-5550 – czarny c 6656 AE 19ml 30192113-6 szt. 60
33. Tusz do HP-5550 – kolor c 6657 BA5 17 ml. 30192113-6 szt 30
34. Tusz do HP1315 – czarny CB727 AEBA5 - 10 ml. 30192113-6 szt 30
35. Tusz HP 1315 – kolor CB728 AE BA5 - 8 ml. 30192113-6 szt. 15
36. Toner do drukarki LaserJet 1600 czarny Q6000A 30192113-6 szt. 5
37. Toner do drukarki LaserJet 1600 błękitny Q6001A 30192113-6 szt. 2
38. Toner do drukarki LaserJet 1600 żółty Q6002A 30192113-6 szt. 2
39. Toner do drukarki LaserJet 1600 purpurowy Q6003A 30192113-6 szt 2
40. Tusz HP 339 – C8767EE BA3 30192113-6 szt. 15
41. Tusz HP 344 – C9505 EE /dwupak/ 30192113-6 szt. 10
42. Tusz do HP 4180 – C 9351CE czarny 30192113-6 szt. 40
43. Tusz do HP 4180 – 9352CE kolor 30192113-6 szt. 30

44. Tusz do HP 338 – C8765EE BA3 30192113-6 szt. 40
45. Tusz do HP D 4360 – CB 336 EE 30192113-6 szt. 20
46. Tusz do HP D 4360 – CB 337 EE 30192113-6 szt. 15
47. Toner Canon IR C2380 Black 30192113-6 szt. 10
48. Toner Canon IR C2380 Mageneta 30192113-6 szt. 5
49. Toner Canon IR C2380 Yellow 30192113-6 szt. 5
50. Toner Canon IR C2380 Cyan 30192113-6 szt. 5
51. Tusz Purpurowy
C9416A 30192113-6 szt. 5
52. Tusz Żółty C9417A 30192113-6 szt. 5
53. Tusz Błękitny C9415A 30192113-6 szt. 5
54. Tusz Czarny matowy C9412A 30192113-6 szt. 5
55. Tusz Jasnoszary C9414A 30192113-6 szt. 5
56. Tusz Jasnobłękitny C9418A 30192113-6 szt. 5
57. Tusz Czarny fotograficzny C9413A 30192113-6 szt. 5
58. Tusz Jasnopurpurowy C9419A 30192113-6 szt. 5
59. Toner do drukarki HP 2055 CE505A 30192113-6 szt. 30
60. Toner do drukarki HP 1006 CB435A
30192113-6 szt. 30
61. Tusz do HP 7780 czarny C9396AE 30192113-6 szt. 5
62. Tusz HP 7780 żółty C9393AE 30192113-6 szt. 5
63. Tusz HP 7780 błękitny C9391AE 30192113-6 szt. 5
64. Tusz HP 7780 purpurowy C9392AE 30192113-6 szt. 5
RAZEM X X X X


Załącznik nr.4


.....................................
/Nazwa i adres wykonawcy/

Oświadczenie Wykonawcy

Oświadczam, że spełniam warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr.223, poz. 1655 ze zmianami./ dotyczące:

1. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. posiadania wiedzy i doświadczenia ,
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu w okolicznościach w których mowa w art.24 ust 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr.223, poz. 1655 ze zmianami./


................................ (podpis osoby upoważnionej/

Załącznik Nr.5
WZÓR UMOWY

Zawarta dnia ...................pomiędzy Gminą w Kozienicach reprezentowaną przez:
mgr inż. Tomasza Śmietankę — Burmistrza Gminy Kozienice, przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Kozienice - mgr Barbary Galińskiej,
zwaną w dalszej części zamawiającym a .............................................................................. reprezentowaną przez: ....................................................... zwana w dalszej części umowy wykonawcą, treści następującej:
§ 1

W wyniku postępowania na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych
/ Dz. U. Nr.19 poz.177 z 29.01.2004r./ w trybie przetargu nieograniczonego zamawiający zamawia, a wykonawca przyjmuje do realizacji dostawę do Urzędu Miejskiego w Kozienicach materiałów eksploatacyjnych do drukarek, komputerów i kserokopiarek zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik umowy nr1.
§ 2
Strony ustalają wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy na kwotę brutto ......................... słownie .......................................... zł.

§ 3

Wykonawca oświadcza, że materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i kopiujących stanowiące przedmiot niniejszej umowy pochodzą z bieżącej produkcji i posiadają wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Dostarczane materiały winny być oryginalne, nie regenerowane.

§ 4

Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości asortymentu zamówienia w ramach przedmiotu zamówienia i wartości zamówienia t.j. ograniczenia lub zwiększenia przedmiotu umowy, ze względu na potrzeby, których nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, maksymalnie do 20% poszczególnych pozycji ze specyfikacji.

§ 5
Dostarczenie towaru innego niż w ofercie powoduje natychmiastowe rozwiązanie umowy a dostarczony towar zostanie zwrócony.
§ 6

1.Materiały wymienione w ofercie będą odbierane partiami do 31.12.2010 r. zgodnie z pkt.2 niniejszego paragrafu .
2. Wykonawca niezwłocznie, najpóźniej do 2 dni po otrzymaniu zamówienia w formie telefonicznej, faxem , pocztą elektroniczną , bądź zwykłą przesyłką , przygotuje zamówiony towar i dostarczy.
Towar uważa się za dostarczony, po jego dowiezieniu, złożeniu w miejscu wskazanym przez zamawiającego, zinwentaryzowaniu w obecności zamawiającego i wykonawcy oraz potwierdzeniu na dokumencie dostawy.
§ 7

1. Rozliczenie za dokonane dostawy będzie następować etapami zgodnie z ustalonym przez strony zakresem dostawy na podstawie ilości dostarczonych materiałów potwierdzonych przez Zamawiającego.
2.Zapłata za odebrany towar nastąpi przelewem z konta zamawiającego na konto wykonawcy podane na fakturze w terminie 14 dni po otrzymaniu faktury za dostarczony towar.

§ 8
1. Za każdy dzień zwłoki w dostarczaniu towaru wykonawca zapłaci kary umowne w wysokości 0,3  wartości zamówionego towaru.
2. Za zwłokę w zapłacie faktury zamawiający zapłaci karę w wysokości 0,3 wartości faktury za każdy dzień zwłoki.
§ 9
Zamawiający w przypadku nie dostarczenia towaru w terminie zgodnym z paragrafem 6 pkt.2 ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, a za powstałą szkodą obciążyć wykonawcę.
§ 10
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy „ Prawo zamówień publicznych” z dnia 29.01.2004r.

§ 11

Strony mogą rozwiązać umowę z zachowaniem jednomiesięcznego terminu wypowiedzenia.

§ 12

Wszelkie zmiany, uzupełnienia, jak również wypowiedzenie niniejszej umowy winny być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 13

Sądem właściwym do rozstrzygania sporów wynikających z niniejszej umowy jest Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 14

Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednej dla każdej ze stron.


PODPISY


................................................ ........................................................
(WYKONAWCA) (ZAMAWIAJĄCY





Zapytania:
Czy Zamawiający pod pojęciem oryginalny rozumie tonery zalecane przez producenta podanych drukarek, czy też dopuszcza tonery oryginalne wyprodukowane przez innych producentów?.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wskazuje producenta. Pojęcie oryginalny zamawiający wyjaśnia w opisie przedmiotu zamówienia Załącznik Nr. 1 punkt 3 specyfikacji: "Materiały winny być oryginalne nie regenerowane. Za oryginalny asortyment Zamawiający rozumie - fabrycznie nowy, posiadający znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin ważności, nie regenerowany i nie napełniany ponownie"

Pytanie: 1. Co Zamawiający rozumie przez zapis „ materiały winny być oryginalne nie regenerowane”?

Pytanie:2 Czy Zamawiający dopuszcza materiały równoważne 100 % nowe fabrycznie nowe o takich samych parametrach technicznych jak materiały oryginalne, wytworzone w systemie wdrożonego ISO 9001-2004 ?

Odpowiedź na pytanie1: Oryginalne nie regenerowane tzn. fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowy. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów.

Odpowiedź na pytanie 2: Zamawiający nie wskazuje producenta. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był kompatybilny ze sprzętem będącym w posiadaniu zamawiającego z uwzględnieniem wymagań określonych w odpowiedzi na pytanie nr.1




Wybrana oferta
    
    genowefa   
©2003-2007 Urząd Miejski w Kozienicach
Projekt i wykonanie: ArtGabi.