18.04.2007
wyszukiwarka:     




2006-08-23

RG-7020/37/P/06 PT sieci c.o., remont nawierzchni, kanalizacja deszczowa i przebudowa skrzyżowania

RG-7020/37/P/06 Kozienice, 10.07.2006r.



OGŁOSZENIE
w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej nie przekraczającej 60 000 euro


Zamawiający: Gmina Kozienice, 26-900 Kozienice ul. Parkowa 5,
tel. 0 48 614 71 00, fax. 0 48 614 20 48, www.kozienice.pl.

Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony.

Adres strony internetowej na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl. oraz dostępna w siedzibie Zamawiającego.

Określenie przedmiotu zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci c.o., kanalizacji deszczowej i remont nawierzchni wraz z przebudową skrzyżowania ulic Broniewskiego – Langiewicza – Słowackiego w Osiedlu Głowaczowska I w Kozienicach.
Zakres:
- sieć c.o. w ulicy Słowackiego i Langiewicza długości ok. 550 m wraz z przyłączami do posesji – 33 szt.,
- kanalizacja deszczowa w ulicy Słowackiego i Langiewicza,
- remont nawierzchni wraz z projektem chodników w ulicy Langiewicza i Słowackiego,
- przebudowa skrzyżowania ulic Broniewskiego - Langiewicza – Słowackiego
w Osiedlu Głowaczowska I w Kozienicach.

Oferty częściowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.11.2006r.

Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.).
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

Wadium: nie wymagane.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena brutto – 100%

Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. nr 111, do dnia 20.07.2006r. do godz. 1100.

Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. nr 212, dnia 20.07.2006r. o godz. 12 00.

Termin związania ofertą : 30 dni.


ZAMAWIAJĄCY:

.........................................

Specyfikacja
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony
o wartości poniżej 60.000 euro

Na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej sieci c.o., kanalizacji deszczowej i remont nawierzchni wraz z przebudową skrzyżowania ulic Słowackiego, Langiewicza i Broniewskiego w Osiedlu Głowaczowska I w Kozienicach

(Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na formalną stronę przygotowania oferty : w szczególności na kompletność oferty, aktualność zaświadczeń, prawidłowe potwierdzenie kopii dokumentów za zgodność z oryginałem, prawidłowe podpisywanie, parafowanie i oznakowanie dokumentów).

Zamawiający :
Gmina Kozienice
26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
tel. (48) 611-71-00, fax.(48) 614-20-48
www.kozienice.pl


zwany dalej ZAMAWIAJĄCYM zaprasza do składania ofert w trybie przetargu nieograniczonego na :
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci c.o., kanalizacji deszczowej i remont nawierzchni wraz z przebudową skrzyżowania ulic Broniewskiego – Langiewicza – Słowackiego w Osiedlu Głowaczowska I w Kozienicach.
Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami), zwanych dalej ustawą wraz z aktami wykonawczymi do niej oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą, przepisy ustawy – Kodeks Cywilny.

I. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej:
- sieci c.o. w ulicy Słowackiego i Langiewicza długości ok. 550 m wraz z przyłączami do posesji – 33 szt.,
- kanalizacji deszczowej w ulicy Słowackiego i Langiewicza,
- remontu nawierzchni wraz z projektem chodników w ulicy Langiewicza i Słowackiego,
- przebudowy skrzyżowania ulic Broniewskiego - Langiewicza – Słowackiego
w Osiedlu Głowaczowska I w Kozienicach.
2. W zakres opracowania wchodzi:
- uzyskanie aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych dla potrzeb projektowych terenu objętego zamówieniem,
- wypisy z rejestru gruntów właścicieli działek sąsiadujących projektowaną inwestycją,
- dokonanie pomiarów geodezyjnych w terenie niezbędnych w zakresie opracowania dokumentacji projektowej wraz z inwentaryzacją geodezyjną odwzorowującą rzeźbę terenu w obrębie projektowanego zadania,
- uzyskanie, w imieniu zamawiającego, warunków technicznych dla planowanego przedsięwzięcia,
- ustalenie ilości odbiorców oraz uzyskanie ( na etapie składania wniosku o decyzję lokalizacyjną) pisemnej zgody właścicieli terenów na których sytuowane są obiekty,
- uzyskanie, w imieniu zamawiającego, prawomocnej decyzji lokalizacyjnej,
- dokonanie uzgodnień wynikających z decyzji lokalizacyjnej, warunków technicznych, uzgodnień ZUD,
- uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i sporządzenie raportu oddziaływania inwestycji na środowisko jeśli przepisy szczególne tego wymagają,
- wykonanie badań geologiczno-inżynieryjnych w obszarze terenu objętego projektem,
- uzgodnienie lokalizacji obiektu w Zespole Uzgodnień Dokumentacji Projektowej oraz uzyskanie wszelkich innych uzgodnień wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
- sporządzenie informacji dotyczącej zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę obiektu, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- wykonanie projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowanych wraz z projektami wykonawczymi po 6 egz. ( projekt sieci c.o., kanalizacji deszczowej, drogowy z podziałem na ulice), stanowiącymi uzupełnienie i uszczegółowienie projektu budowlanego w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę, uzyskania decyzji pozwolenia na budowę i realizacji robót budowlanych,
- wykonanie innych projektów branżowych w przypadku wystąpienia kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną w obrębie projektowanego zdania wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim,
- sporządzenie przedmiaru robót zawierającego zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót, wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych z podziałem na grupy robót wg Wspólnego Słownika Zamówień , w rozbiciu na branże i ulice ( roboty drogowe, roboty odwodnieniowe, roboty związane z budową c.o w rozbiciu na sieć główną i przyłacza),
- sporządzenie szczegółowego zestawienia materiałowego dla poszczególnych projektów i zakresów robót wynikających z podziału kosztorysowego – po 6 egz,
- sporządzenie kosztorysów inwestorskich w oparciu o obowiązujące przepisy, w rozbiciu jw. na branże i ulice – po 2 egz., z koniecznością jednokrotnego sporządzenia, w każdym czasie, nieodpłatnie na życzenie zamawiającego, aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót należy sporządzić również w wersji elektronicznej na oddzielnej płycie CD, zapisem w formacie elektronicznym czytanym (kompatybilnym) przez posiadany przez Zamawiającego program Norma 3 i wyżej,
- sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zawierających wymagania niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót , w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót – w rozbiciu na branże i ulice po 2 egz.,
- pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych w zakresie wynikającym z ustawy „Prawo Budowlane”,
- zapewnienie sprawdzenia projektu budowlanego pod względem zgodności z przepisami w tym techniczno-budowlanymi przez osobę posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub rzeczoznawcę (jeśli przepisy nakładają taki obowiązek),
- wyjaśnienie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
- opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami - 6 egz.
Uwaga: do kompletu dokumentacji projektowej należy dołączyć płytę CD z zapisem elektronicznym kompletnej dokumentacji projektowej w formie PDF, przy czym kosztorys inwestorski i przedmiar robót należy sporządzić na oddzielnej płycie CD. Oprogramowanie komputerowe powinno posiadać wymagane prawem licencje na użytkowanie. Zakres posiadanej licencji na użytkowanie programów komputerowych musi być zgodny z zakresem i sposobem wykorzystania oprogramowania przewidzianym przez Wykonawcę do wykonania opracowań projektowych.

4.Dokumentacja projektowa musi być wykonana zgodnie z decyzją lokalizacyjną obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r – Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy, przepisami odrębnymi, obowiązującymi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, przy zastosowaniu materiałów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania, musi zawierać wymagane opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, stanowić podstawę do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę i realizacji inwestycji.
Zakres i forma dokumentacji projektowej musi być zgodna z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. „ w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego” (Dz.U. z dnia 29 kwietnia 2005r. Nr 75, poz. 2075).

5.Kosztorys inwestorski musi być opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami / Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym ( Dz.U. z dnia 8 czerwca 2004r., Nr 130, poz. 1389). Kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót musi obejmować zakres robót koniecznych do wykonania inwestycji i być zgodny z zakresem wynikającym z dokumentacji projektowej.

6.Przedmiot zamówienia musi być określony zgodnie z postanowieniami ustawy ”Prawo zamówień publicznych”. Przedmiot zamówienia musi być opisany bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że będzie to uzasadnione specyfiką zamówienia, za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszyć będą wyrazy „lub równoważny” .
Opis techniczny musi zawierać wszelkie informacje dotyczące przyszłego zadania inwestycyjnego w sposób precyzyjny, jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

7. Przywołane w niniejszej SIWZ przepisy prawa nie zwalniają Wykonawcy ze stosowania, przy opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej, przepisów obowiązujących na dzień przekazania jej zamawiającemu.

8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność:
- merytoryczną za poprawność i prawidłowość rozwiązań projektowych, oraz uwzględnienie obowiązujących przepisów prawa
- cywilną za błędy i nienależyte wykonanie przedmiotu umowy.

Dane o terenie:
Teren zabudowany. Osiedle domków jednorodzinnych. Teren uzbrojony: kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa, gaz, telefon, energia elektryczna, częściowo c.o Nawierzchnia jezdni bloczki betonowe do remontu. Istniejąca kanalizacja deszczowa w ulicy Broniewskiego z odprowadzeniem do ul. Głowaczowskiej ( droga krajowa). Istniejący kanał c.o. w ulicy Broniewskiego.
Ulica Słowackiego – istniejąca nawierzchnia z bloczków betonowych do remontu. Szerokość jezdni 3,5 m długość 300m. Brak chodników. Uzbrojenie jw.
Ulica Langiewicza – istniejąca nawierzchnia z bloczków betonowych do remontu. Szerokość jezdni – 5,0 m, długość 300 m. Brak chodników. Uzbrojenie jw.
Teren przewidziany do prac projektowych pokazany jest w załączniku graficznym ( skala 1:1000) nr 7 do siwz.

II. Termin realizacji zamówienia – do dnia 30.11.2006r.

III. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.),

Wymaganym warunkiem udziału w postępowaniu jest:
1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności – tj. udokumentowanie, iż osoby wykonujące zamówienie posiadają odpowiednie kwalifikacje do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. posiadają uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i kanalizacyjnych, oraz legitymują się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganym przepisami prawa budowlanego i ustawy „ o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia – tj. udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentowanie wykonania:
- min. jedno zamówienie w zakresie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę sieci c.o.,
- min. jedno zamówienie w zakresie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę lub remont dróg lub ulic,
- min. jedno zamówienie w zakresie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej,
których należyte wykonanie zostanie potwierdzone referencjami zamawiających, na rzecz których zamówienia te były realizowane.
Uwaga: wyżej wymagane rodzaje zamówień mogą być wykazane jako odrębne zadania lub jako kompleksowe opracowanie zawierające w/w branże.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. XIII. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

IV. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców ( zał. nr 1 pkt. 7)

V. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. w konsorcjum).
1.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. W przypadku spółki cywilnej powyższe pełnomocnictwo można zastąpić umową spółki.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz umożliwić identyfikację podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne.
5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
6. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta została wybrana, dostarczą Zamawiającemu przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne umowę regulującą współpracę wykonawców zawierającą co najmniej:
- strony umowy,
- przedmiot i cel działania konsorcjum
- zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich (precyzyjne określenie zadań jakie każda ze stron ma wykonać), sposób ich współdziałania,
- okres obowiązywania umowy ( obejmujący również okres rękojmi i gwarancji)
- sposób odpowiedzialności,
- obowiązki i uprawnienia partnerów, lidera i jego uprawnienia,
- regulacje prawne w stosunku do umowy konsorcjum.
Obowiązek złożenia umowy konsorcjum nie dotyczy wspólników spółki cywilnej wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
Zamawiający ustala, ze w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. W/w dokumenty mogą być przekazywane za pomocą faksu pod warunkiem, że zostanie niezwłocznie potwierdzony fakt ich otrzymania przez druga stronę.

VI. Informacje dotyczące sporządzania oferty.
1. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę/by upoważnioną/ne do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
2. Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnymi numerami.
3. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę/ osobę upoważnioną/.
4. Oprawa oferty winna uniemożliwiać jej dekompletację.
5. Zaleca się aby Wykonawca uzyskał wszelkie informacje , które mogą być konieczne do sporządzenia oferty i podpisania umowy.
6. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

VIII. Osoba uprawniona przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami:
Pani Jolanta Piasek – telefon (0 48) 611-71-43, fax (0 48) 614-20-48 Wydział Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pokój nr 12.

IX. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i upływa z dniem 18.08.2006r.
2. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy niż 60 dni.

X. Wadium : nie wymagane.

XI. Miejsce i termin składania ofert.
1. Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5, pokój nr 111 do dnia 20.07.2006 roku do godz. 1100.
2. Kopertę zewnętrzną nie oznakowaną nazwą Wykonawcy należy zaadresować :
Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5 z napisem : „Oferta w postępowaniu o zamówienie publiczne na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę sieci c.o., kanalizacji deszczowej, remont ulic i przebudowę skrzyżowania ul. Broniewskiego, Langiewicza, Słowackiego w Osiedlu Głowaczowska I w Kozienicach” z dopiskiem „ Nie otwierać przed 20.07.2006, przed godz. 1200.
3.Koperta wewnętrzna oprócz opisu j.w. musi zawierać nazwę i adres Wykonawcy.
4. W przypadku gdy Wykonawca nie jest w stanie złożyć oferty osobiście i przesyła ofertę pocztą, wykorzystując przy tym dodatkowe opakowanie zabezpieczające (kopertę wierzchnią lub opakowanie kartonowe tzw. „trzecie”) wówczas należy opakowanie zabezpieczające oznakować dopiskiem „OFERTA”, zachowując przy tym formę złożenia oferty określoną w pkt. 2 i 3 oraz miejsce i termin złożenia oferty określony w pkt. 1
5. Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.
6. Wykonawca składający ofertę osobiście w siedzibie zamawiającego może otrzymać pisemne potwierdzenie złożenia oferty wraz z numerem, jakim oznakowana została oferta.
7. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie przed terminem składania ofert.
8. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta t.j. w dwóch zamkniętych kopertach (zewnętrznej i wewnętrznej), odpowiednio oznakowanych z dopiskiem „ZAMIANA”.
9. Wycofanie oferty może nastąpić poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (wg takich samych zasad jak wprowadzenie zmian) z napisem na zewnętrznej kopercie „WYCOFANIE”.
Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami; koperty wewnętrzne ofert wycofywanych nie będą otwierane.
Koperty oznakowane dopiskiem „ZAMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty.
10. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, po upływie terminu na wniesienie protestu.

XII. Miejsce i termin otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20 lipca 2006r. roku , o godz. 1200, w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Kozienicach , 26-900 Kozienice , ul. Parkowa 5 w pokoju nr 212 II piętro.
Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert.
2. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, zamawiający prześle mu informację z otwarcia ofert, na pisemny wniosek .

XIII. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia.
1. Wypełniony formularz ofertowy i formularz kalkulacji kosztów wykonania zadania (wg załączonego druku nr 1i 1a).
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy
( zał. nr 3).
4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( zał. nr 4)
5. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie ( np. umowa spółki cywilnej).
6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. ( zał. nr 5).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty, stwierdzające, iż osoby wykonujące zamówienie, posiadają odpowiednie kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia tj. kserokopie uprawnień projektowych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych i kanalizacyjnych oraz załączyć aktualne zaświadczenia o przynależności w/w do właściwej izby samorządu zawodowego ( wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy „o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów”).
9. Wykaz wykonanych prac projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających ( referencje), że te usługi zostały wykonane należycie( zał. nr 6).

Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie ( dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. XIII. 2,3,4,6,7).

XIV. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego znaczeniem:

Cena ofertowa brutto – 100%

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną ofertową brutto.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
Zamawiający powiadomi na piśmie o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
Wybranemu oferentowi zamawiający określi miejsce i termin podpisania umowy.

XV. Regulacje związane z umową.
1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ i zawiera istotne postanowienia i warunki, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
2. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do zawarcia umowy w terminie określonym przez Zamawiającego w zawiadomieniu o wyniku przetargu, lecz nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty i nie później niż przed upływem terminu związania ofertą.

XVI. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku
postępowania o udzielenie zamówienia.
1. Wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.


Załączniki do siwz:
Nr 1 – Formularz oferty.
Nr 2 - Wzór umowy.
Nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1.
Nr 4 – Oświadczenie nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2.
Nr 5 – Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie.
Nr 6 – Wykaz wykonanych prac projektowych.
Nr 7 – Plan sytuacyjny.




Specyfikację istotnych warunków zamówienia zatwierdził dnia 10.07.2006r.




ZAMAWIAJĄCY:


.................................










Oryginał dokumentu z podpisem Zamawiającego znajduje się w siedzibie Zamawiającego.



Wybrana oferta
    
    genowefa   
©2003-2007 Urząd Miejski w Kozienicach
Projekt i wykonanie: ArtGabi.