18.04.2007
wyszukiwarka:     




2006-11-09

RG-7020/62/P/06 PT remont zabytkowej oficyny pałacowej

OGŁOSZENIE
w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej nie przekraczającej 60 000 euro

Zamawiający: Gmina Kozienice, 26-900 Kozienice ul. Parkowa 5,
tel. 0 48 614 71 00, fax. 0 48 614 20 48, www.kozienice.pl.

Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony.

Adres strony internetowej na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.kozienice.pl oraz dostępna w siedzibie Zamawiającego.

Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu zabytkowej oficyny pałacowej Zespołu Pałacowo-Parkowego w Kozienicach.
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont następujących obiektów Zespołu Pałacowo-Parkowego:
- budynku oficyny pałacowej z wieżą i budynkiem kotłowni,
- zbiornika fontanny,
- przyobiektowych chodników i nawierzchni jezdni.
Dokumentacja projektowo-kosztorysowa musi być opracowana w formie elektronicznej w 1 egzemplarzu na płycie CD i w formie pisemnej w 6 egzemplarzach ( oddzielnie dla każdego z w/w obiektów). Kosztorysy inwestorskie: w formie elektronicznej na oddzielnych płytach CD i w formie papierowej po 2 egzemplarze dla każdej z branż i każdego obiektu oddzielnie. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w następującym zakresie rzeczowym:
1.1. Inwentaryzacja budowlano-konserwatorską wraz z zaznaczeniem elementów budowlanych, instalacji i urządzeń do wymiany i remontu.
1.2. Ekspertyza techniczno-konserwatorska stanu technicznego budynku oficyny i fontanny wraz z niezbędnymi rozwiązaniami projektowymi w zakresie remontu obiektów, a jeżeli zaistnieje potrzeba również z programem prac konserwatorskich i restauratorskich.
1.3. Ekspertyza mykologiczno - budowlana wraz z oceną przyczyn i stopnia zawilgocenia i porażenia grzybem, techniczną oceną możliwości wykonania zabiegów renowacyjnych oraz programem prac zabezpieczających przed wilgocią i grzybem i koniecznych prac remontowych.
1.4. Koncepcje: remontu oficyny z wieżą, remontu zbiornika fontanny, remontu chodników i nawierzchni jezdni w zakresie niezbędnych rozwiązań techniczno–konserwatorskich, które po zatwierdzeniu przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Zamawiającego stanowić będą podstawę dalszych prac projektowych.
1.5. Wybór i zatwierdzenie koncepcji przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Zamawiającego.
1.6. Projekt budowlany wraz z obliczeniami remontu oficyny i wieży.
1.7. Projekt remontu chodników i nawierzchni jezdni.
1.8. Projekt zabezpieczenia zbiornika fontanny.
1.9. Projekty wykonawcze remontu instalacji sanitarnych, grzewczych, elektrycznej, odgromowej, wentylacyjnej.
1.10. Projekt remontu przyłączy kanalizacji sanitarnej.
1.11. Projekt instalacji antywłamaniowej i p.poż.
1.12.Przedmiary robót z podziałem na obiekty i branże.
1.13.Kosztorysy inwestorskie z podziałem na obiekty i branże.
1.14.Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oddzielnie dla obiektów.
1.15.Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
1.16.Oświadczenie projektanta o zgodności i ujęciu wszystkich branż w opracowanej dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, kosztorysach inwestorskich oraz zgodności projektu budowlanego i projektów wykonawczych z obowiązującymi przepisami.
1.17. Niezbędne uzgodnienia, w tym konserwatorskie, sprawdzenia wymagane przepisami prawa inne niezbędne prace badawcze, ekspertyzy i opinie, inne materiały niezbędne do projektowania itp.
1.18. Ostateczny dokument wydany przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zatwierdzający dokumentację projektową.
1.19. Sprawowanie nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót na podstawie dokumentacji projektowo-
kosztorysowej do czasu wykonania i odbioru robót budowlanych realizowanych w oparciu o projekty
wchodzące w skład dokumentacji projektowej.
Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień 74222000-1.

Oferty częściowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia: 8 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.).

Wymaganym warunkiem udziału w postępowaniu jest:
1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeśli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tzn. co najmniej w zakresie projektowania architektoniczno-budowlanego.

2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
2.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał prace polegające na zaprojektowaniu remontu obiektów wpisanych do rejestru zabytków, zbliżonych swoim rodzajem do usług stanowiącym przedmiot zamówienia tj.
2.1.1. Wykonał co najmniej 1 pracę projektową dotyczącą remontu substancji budowlanej obiektu zabytkowego, w szczególności zawierającą projekt remontu dachu, elewacji, instalacji wewnętrznych - grzewczej, sanitarnej, projekt likwidacji zawilgocenia i zagrzybienia ścian budynku.
2.1.2. Wykonał co najmniej 1 pracę projektową zabezpieczenia przed przesiąkaniem (uszczelnienia) przyobiektowego ( zewnętrznego, odkrytego) betonowego zbiornika fontanny lub niecki basenu.
Wykonał co najmniej 1 pracę projektową w zakresie remontu nawierzchni chodników i nawierzchni dróg, placów lub parkingów,
a których należyte wykonanie zostanie potwierdzone referencjami zamawiających, na rzecz których zamówienia te były realizowane.

2.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje zespołem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w n/w specjalnościach:
2.2.2. Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia konserwatorskie do projektowania w obiektach
zabytkowych w specjalności architektoniczno -budowlanej
2.2.3. Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności
konstrukcyjno- budowlanej.
2.2.4. Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
2.2.5. Co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności
konstrukcyjno- budowlanej drogowej.
oraz że w/w osoby legitymują się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganym przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.

Wadium: nie wymagane.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena brutto – 100%

Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. nr 111, do dnia 27.11.2006r. do godz. 1100.

Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. nr 212, dnia 27.11.2006r. o godz. 12 10.

Termin związania ofertą : 30 dni.


ZAMAWIAJĄCY:

.........................................

Ogłoszenie o przetargu
    
    genowefa   
©2003-2007 Urząd Miejski w Kozienicach
Projekt i wykonanie: ArtGabi.