18.04.2007
wyszukiwarka:     

    
    
    
    
    
    
    



Samodzielne stanowisko ds. pozyskiwania funduszy inwestycyjnych i nadzoru właścicielskiego (symb.: FI)


Do zadań Samodzielnego stanowiska ds. pozyskiwania funduszy inwestycyjnych i nadzoru właścicielskiego (FI) należy:



  1. Realizacja zadań z zakresu nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem Gminy, w tym:


    • Przygotowywanie analiz, wniosków i obsługa Z-cy Burmistrza d.s. Technicznych w zakresie spraw nadzoru właścicielskiego.

    • Przestrzegania obowiązujących przepisów prawa w tym statutów, umów.

    • Terminowości realizacji obowiązków sprawozdawczych, informacyjnych.

    • Częstotliwości posiedzeń i frekwencji poszczególnych członków rad nadzorczych.

    • Tematyki posiedzeń rad nadzorczych.

    • Kompletności i rzetelności przedkładanych dokumentacji.

    • Działań dyscyplinujących rad nadzorczych wobec zarządu w przypadku zaistnienia okoliczności wymagających takich działań.

    • Aktywności rady nadzorczej w zakresie inicjatyw i wniosków dla lepszego funkcjonowania spółki.

    • Współpracy z biegłym rewidentem (spotkania rady nadzorczej z biegłym rewidentem i omówienie wyników audytu).

    • Sposobu i terminowości realizacji szczególnych zadań zleconych przez zgromadzenie wspólników.

    • Analizie wykonywanych zadań własnych Gminy przez spółkę.

    • Kształtowania się w spółce systemu wynagrodzeń i jego wpływu na wyniki spółki.

    • Wykonywania przez spółkę obowiązków w zakresie płatności podatków, składek ZUS, ochrony środowiska, ochrony zdrowia pracowników.

    • Wywiązywania się spółki z realizacji programów inwestycyjnych.

  2. Prowadzenie spraw związanych z analizą projektów regulaminów dostarczania wody i odprowadzania ścieków.

  3. Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i odprowadzenie ścieków.

  4. Opracowywanie wniosków i opinii do budżetu w zakresie zadań inwestycyjnych wspieranych środkami zewnętrznymi.

  5. Przygotowywanie wniosków o fundusze zewnętrzne na gminne zadania inwestycyjne w tym: dotacje, kredyty, pożyczki, fundusze unijne itp.

  6. Przygotowywanie projektów i realizacja zawartych porozumień i umów, w tym między innymi kredytowych z WFOŚiGW i innymi jednostkami uczestniczącymi w przedsięwzięciach inwestycyjnych, a także w ramach Partnerstwa Publiczno Prywatnego.

  7. Raportowanie i monitorowanie przebiegu realizacji inwestycji wspieranej środkami zewnętrznymi.

  8. Rozliczanie środków finansowych otrzymanych z zewnętrznych źródeł na zadania inwestycyjne.
    
    genowefa   
©2003-2007 Urząd Miejski w Kozienicach
Projekt i wykonanie: ArtGabi.