18.04.2007
wyszukiwarka:     

    
    
    
    
    
    
    



Wydział Organizacyjno Gospodarczy (symb.: OG )


Do zadań Wydziału Organizacyjno Gospodarczego (OG) należy:



  1. Obsługa administracyjno-gospodarcza Urzędu, w tym:

    • Zakup, rozdział sprzętu i materiałów biurowych, środków utrzymania czystości.
    • Prowadzenie ksiąg inwentarzowych mienia ruchomego nabytego ze środków Gminy, nadawanie numerów inwentarzowych.
    • Utrzymanie czystości i porządku w budynkach Urzędu i na nieruchomości wokół budynków.
    • Ubezpieczenie mienia urzędu.
    • Prenumerata dzienników i czasopism.

  2. Ustalanie indywidualnych harmonogramów czasu pracy pracowników obsługi i ich rozliczanie.
  3. Zapewnienie technicznych środków dla elektronicznej publikacji prawa miejscowego i innych informacji z zakresu działania Urzędu.
  4. Prowadzenie remontów bieżących w budynkach Urzędu.
  5. Prowadzenie książek obiektu budowlanego: budynku administracyjnego Urzędu Miejskiego, prawego skrzydła Pałacu tj: USC i Biuro Rady, garaży.
  6. Zabezpieczenie sprawnego funkcjonowania instalacji: elektrycznej, alarmowej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej i klimatyzacji.
  7. Prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową w budynkach Urzędu przy ul. Parkowej 5.
  8. Realizacja Zarządzeń Burmistrza w zakresie BHP, w tym:

    • zakup i wydawanie należnych pracownikom innych świadczeń niż wynagrodzenie za pracę;
    • zabezpieczenie pracowników w środki ochrony indywidualnej i odzież roboczą oraz jej pranie.

  9. Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem warunków komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Urzędu, w tym:

    • usługi telekomunikacyjne telefonii stacjonarnej i komórkowej;
    • usługi pocztowe.

  10. Obsługa techniczna jednostek pomocniczych gminy.
  11. Zapewnienie frontu robót osobom kierowanym przez Sądy.
  12. Zapewnienie środków technicznych do powielania materiałów dla radnych, komisji i ich przesyłania w ustalonym przez Przewodniczącego Rady terminie.
  13. Zapewnienie środków transportu Urzędu i prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem samochodów.
  14. Zapewnienie ochrony nocnej budynków Urzędu.
  15. Obsługa techniczna wyborów, referendów i spisów.
  16. Sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw w wydziale, w tym:

    • z zakresu zanieczyszczenia powietrza;
    • statystyki.
    
    genowefa   
©2003-2007 Urząd Miejski w Kozienicach
Projekt i wykonanie: ArtGabi.