18.04.2007
wyszukiwarka:     






Burmistrz Gminy Kozienice


26-900 Kozienice ul. Parkowa 5

ogłasza

przetarg nieograniczony na:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Ruda, Śmietanki, gm. Kozienice


Termin realizacji:
Termin składania ofert:
Otwarcie ofert:
Kryteria wyboru ofert: STANDARDOWY FORMAT OGŁOSZENIA O PRZETARGU NA WYKONANIE ROBÓT Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Ruda, Śmietanki, gm. Kozienice Lokalizacja – gmina Kozienice, pow. kozienicki, woj. mazowieckie 1. Numer ogłoszenia OR07/700/00756/03 2. Procedura nieograniczony lokalny 3. Program SAPARD 4. Finansowanie program SAPARD, Roczna Umowa Finansowa na rok 2002 i 2003 Niniejszy przetarg jest objęty klauzulą zawieszającą, dotyczącą zapewnienia finansowania przedsięwzięcia objętego procedurą przetargową, poprzez wydanie promesy zawarcia umowy o pomoc z ARiMR. W przypadku, gdy do czasu rozstrzygnięcia przetargu warunek objęty niniejszą klauzulą nie zostanie spełniony ( tj. nie zostanie zakończona procedura decyzyjna w ARiMR lub też nie dojdzie do wydania promesy), niniejszy przetarg zostanie obligatoryjnie unieważniony. 5. Strona Zamawiająca Gmina Kozienice Ul. Parkowa 5 26-900 Kozienice tel. (48) 6117100, fax. (48) 6142048, e-mail: urzad@kozienice.pl CHARAKTERYSTYKA UMOWY 6. Opis umowy Zakres umowy obejmuje następujące roboty budowlane i montażowe: Kanał ściekowy o długości ogólnej 10640m w tym: Sieć grawitacyjna - 8698m, Sieć ciśnieniowa Ø 90 - 1942m Pompownie kanalizacyjne wraz z elementami – 10 szt. Przykanaliki – 2691m/ 128szt oraz Kompleksowa obsługa geodezyjna inwestycji 7. Liczba oraz tytuły poszczególnych partii robót Nie dotyczy WARUNKI UCZESTNICTWA 8. Dostępność i zasada pochodzenia W przetargu mogą brać udział na tych samych warunkach wszystkie osoby fizyczne i prawne [uczestnicząc albo indywidualnie albo ich grupy (konsorcja)] z państw członkowskich Unii Europejskiej oraz z krajów i obszarów regionów objętych i/lub dopuszczonych na mocy Rozporządzenia lub innych aktów prawnych mających zastosowanie do programu, z którego finansowana jest umowa (patrz również pozycja 21). Wszystkie towary objęte umową musza pochodzić z ww. krajów. 9. Podstawa do wyłączenia z udziału w przetargach Uczestnicy przetargu muszą dostarczyć oświadczenie, iż nie znajdują się w żadnej z sytuacji wymienionych w Instrukcji dla Uczestników Przetargu pkt. 3.3., 3.5., 3.6. Podręcznika Procedur Zawierania Umów na Wykonanie Robót. Składanie fałszywych informacji i dokumentów będzie podlegało sankcjom prawnym określonym w polskich przepisach prawnych. 10. Liczba zgłoszeń Uczestnicy Przetargu (włączając firmy w obrębie tej samej grupy prawnej /konsorcja/, włączając innych członków tego samego konsorcjum oraz podwykonawców) mogą złożyć tylko jedną ofertę na jedną lub kilka partii robót. Oferty na części partii nie będą brane pod uwagę. Uczestnik Przetargu może oświadczyć, zadeklarować w swojej ofercie rabat w przypadku gdy jego oferta zostanie zaakceptowana dla więcej niż jednej partii robót. Uczestnicy Przetargu nie mogą dodatkowo składać oferty na propozycje alternatywne. 11. Gwarancja przetargowa Uczestnicy Przetargu muszą dostarczyć gwarancję przetargową w PLN w kwocie 60.000,00 w chwili przedłożenia swoich ofert. Ta gwarancja będzie zwrócona Uczestnikom Przetargu, których oferty będą odrzucone w chwili zakończenia procedury przetargowej a zwycięzcy – po podpisaniu umowy przez obie strony. 12. Gwarancja wykonania Zwycięzca Przetargu w chwili podpisywania umowy zobowiązany jest do dostarczenia gwarancji wykonawczej stanowiącej maksymalnie 10% wartości umowy w PLN. Gwarancja ta musi być dostarczona w okresie 30 dni od otrzymania przez uczestnika przetargu umowy podpisanej przez Stronę Zamawiającą. Jeżeli wybrany Uczestnik Przetargu nie dostarczy takiej gwarancji w wymaganym terminie, umowa zostanie unieważniona, a nowa umowa może zostać przygotowana i wysłana do uczestnika przetargu, który złożył następna w kolejności najbardziej korzystną ekonomicznie, zgodną z wymaganiami ofertę przetargową. 13. Spotkanie informacyjne i/lub wizyta w terenie Żadne spotkanie nie jest planowane 14. Ważność przetargu Oferty muszą pozostać ważne przez okres 90 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert 15. Ostateczny termin zakończenia robót 30 wrzesień 2005rok KRYTERIA WYBORU UCZESTNIKÓW PRZETARGU I ZAWIERANIA UMÓW 16. Kryteria wyboru uczestników przetargu Oferent musi spełnić kryteria określone w dokumentacji przetargowej ( instrukcja dla uczestników przetargu , arkusz zgodności z wymogami formalnymi i arkusz selekcji technicznej) 17. Kryteria zawierania umów Cena SKŁADANIE OFERT 18. Sposób otrzymywania dokumentacji przetargowej Dokumentacja przetargowa jest dostępna w siedzibie Strony Zamawiającej: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice pok. 9, e-mail:urzad@kozienice.pl Jest również możliwa do odebrania w siedzibie Strony Zamawiającej. Oferty muszą być przedstawione na standardowych formularzach przetargowych, załączonych w dokumentacji przetargowej, której format i instrukcje muszą być ściśle przestrzegane . Uczestnicy Przetargu powinni kierować swoje pytania dotyczące przetargu w formie pisemnej do Urzędu Miejskiego, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice,e-mail:urzad@kozienice.pl umieszczając numer ogłoszenia podany w pozycji 1., przynajmniej na 21 dni przed upływem ostatecznego terminu składania ofert podanym w pozycji 19. Strona Zamawiająca zobowiązana jest udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania uczestników przetargu przynajmniej 11 dni przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. 19. Ostateczny termin składania ofert 27 luty 2004r. godz. 1300 czasu lokalnego Każda oferta złożona po tym terminie nie będzie rozpatrywana. 20. Sesja otwarcia ofert 27 luty 2004r. godz. 1400 czasu lokalnego, w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, sala nr 212 21. Podstawa prawna 1. Ustawa z dnia 29.12.1993r. o utworzeniu Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa(ARiMR) – ( Dz.U. 1994, Nr 1, poz.2 z późn. zm.) 2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.01.1996r. w sprawie szczegółowych kierónków działań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz sposobów ich realizacji (Dz.U. 1996,Nr 16, poz. 82 z późn. zm.) 3. Rozporządzenie Rady WE nr 1268/99 z 21.06.1999r. o wsparciu Wspólnoty dla działań przedakcesyjnych na rzecz rolnictwa i obszarów wiejskich w krajach kandydujących Europy Środkowej i Wschodniej w okresie przedakcesyjnym. 4. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14.05.2002r. w sprawie szczegółowego zakresu i kierunków działań oraz sposobu realizacji zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w zakresie gospodarowania środkami pochodzącymi z funduszy Unii Europejskiej ( Dz.U.2002 Nr 102, poz. 928 z późn. zm) 5. Program Operacyjny SAPARD z dnia 12.09.2000r. (z późn. zm.) 6. „Instrukcja w sprawie udzielenia zamówień publicznych na usługi, dostawy i roboty w ramach współpracy wspólnotowej z krajami trzecimi”, przyjęta przez Komisję Europejską w dniu 10.11.1999r


Vadium: 60000


Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kozienicach w pok. nr   w godz. do .
Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest
p. Sylwia Wąsik.

    
    genowefa   
©2003-2007 Urząd Miejski w Kozienicach
Projekt i wykonanie: ArtGabi.