
|
2006-10-03
RG-7020/2/RB/05/06 Budowa SUW w m. Janów
RG-7020/2/RB/05/06 Kozienice, 25.08.2006r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Kozienice, 26-900 Kozienice ul. Parkowa 5, tel. 0 48 614 71 00,
fax. 0 48 614 20 48, www.kozienice.pl.
TRYB ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony.
SPOSÓB UZYSKANIA DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, Wydział Rozwoju Gospodarczego - pok. 11, lub na pisemną prośbę Wykonawcy oraz na stronie internetowej http://www.kozienice.pl
Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami: Piotr Szafran, tel. 0 48 614 71 49,
w godz. 8:00 – 14:30.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa dwustopniowej stacji uzdatniania wody w m. Janów
o wydajności szczytowej 100 m3/h w zakresie:
1.1. Branża architektoniczna – konstrukcyjna budowa stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu,
1.2. Branża instalacyjna – technologia uzdatniania wody SUW,
1.3. Branża instalacyjna – wewnętrzne instalacje wod – kan,
1.4. Branża instalacyjna – przebudowa sieci wod – kan,
1.5. Branża elektryczna – zasilanie stacji uzdatniania wody,
1.6. Branża elektryczna – wewnętrzne instalacje: elektryczne, AKPIA, alarmowe, odgromowe,
1.7. Branża elektryczna – przebudowa linii napowietrznej niskiego napięcia,
1.8. Branża drogowa – budowa zjazdu wraz z utwardzeniem placu,
1.9. Pozostałe roboty towarzyszące związane z modernizacja SUW które należy ująć w cenie oferty.
1.9.1. Szkolenie załogi i rozruch technologiczny SUW,
1.9.2. Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji SUW w odniesieniu do stanu faktycznie wykonanego
i zastosowanych urządzeń,
1.9.3. Dostarczenie wyników badań fizyko-chemicznych wody uzdatnionej po zakończonych pracach modernizacyjnych i rozruchu technologicznym stacji,
1.9.4. Zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie: wytyczenia; obsługi oraz inwentaryzacji powykonawczej wraz z rejestracją map w ośrodku dokumentacji geodezyjnej – zgodnie z wymogami polskiego prawa, a w szczególności z Ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17.05.1989 rok z póź. zm.
1.9.5. Opracowanie schematu technologicznego /w wersji papierowej/ oznaczenie kierunków przepływów czynników opisanie urządzeń, przewody oznakować zgodnie z normą PN 70 / N-01270 .
1.9.6. Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 23.06.2003r,
1.9.7. Organizacja zaplecza, zabezpieczenie niezbędnych mediów /w tym energia elektryczna/
1.9.8. W imieniu Zamawiającego zgłosić urządzenia ciśnieniowe do odbioru i rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego
1.9.9. Wykonawca we własnym zakresie opracuje i uzgodni oraz zatwierdzi projekt organizacji budowy, oraz harmonogram rzeczowo finansowy dla przedmiotowej Inwestycji, który musi zaakceptować Inwestor przy udziale Inspektora Nadzoru.. Harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu
w terminie 5 dni od daty podpisania umowy.
Szczegółowy zakres zamówienia według załączonych do siwz przedmiarów robót stanowiących załączniki nr 1, specyfikacji technicznej wykonania /załącznik nr 2/, instrukcji technologicznej obsługi i eksploatacji /załącznik nr 3/, i dokumentacji projektowej /załącznik nr 4/.
KOD CPV: 45 25 21 26-7
45 23 24 30-5
45 21 00 00-2
45 23 22 10-7
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 30. 09. 2007r.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177), ponadto spełniają warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednocześnie:
1. w okresie ostatnich pięciu lat, tj od czerwca 2001 r. do lipca 2006r. ( rozpoczęli i zakończyli ) realizację co najmniej 2 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na: Budowie kompletnej stacji uzdatniania wody Qmin. IIo = 100 m3/h o łącznej wartość robót brutto 1 000 000,00 zł potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (roboty nie poparte tymi dokumentami nie będą brane pod uwagę)
2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. przy wykonaniu zamówienia będzie zatrudniony w szczególności geodeta uprawniony, spawacze; monterzy rurociągów PVC
z uprawnieniami do wykonywania połączeń klejonych posiadające odpowiednie kwalifikacje, oraz kierownik budowy o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika/kierowników budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót instalacyjnych; elektrycznych ogólnobudowlanych; drogowych, oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy „o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów”,
3. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia ,
4. na wykonane roboty oraz zamontowane elementy objęte zamówieniem udzielą gwarancji
i rękojmi na okres nie krótszy niż trzy lata,
UWAGA:
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IV niniejszej siwz.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania.
WADIUM: 40 000,00 zł
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE: Cena – 100%
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. nr 111, do dnia 25.09.2006r., do godz. 11:00.
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. nr 212, dnia 25.09.2006r., o godz. 12:00.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni
TERMIN PRZEKAZANIA OGŁOSZENIA DO PREZESA URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: 25.08.2006r.
Specyfikacja
Zapytania:
Pytania i odpowiedzi znajdują się w załączniku
Modyfikacja:
Modyfikacja nr 1
Wybrana oferta
|
|
|